vise ciudate part 1 (mutat de pe blogul veki)

cel mai ciudat vis    –  Thursday October 18, 2007 – 10:34pm (PDT)
aseara am visat un vis super mega ciudat… era undeva in marginea orashului un deal si akolo o fabrica parasita. era de genu de aia de caramida construita pe vremuri. cu tencuiala cazuta, fara geamuri si cu multa iarba printre..nu mai era drum sau ceva ci doar iarba..si nu sthiu cum am ajuns pe akolo si ma plimbam…era in mijloc ceva turn inalt,rotund, am numarat 15 etaje. si in timp ce ma invarteam mi am dat seama ca un prieten de al meu lucreza akolo (parca brusc nu mai era parasita)..si kiar atunci au inceput sa iasa muncitorii de la skimbul 1 sa plece acasa…si o luau toti spre poarta din stanga in timp ce din dreapta veneau cei de la sch 2… si m am gandit ca nu pot sa ies pe poarta ca o sa ma intrebe cum am intrat si ce caut akolo, si am luat -o pe ceva rapa..si ma tineam de crengi de pomi..cand am ajuns jos, ma asteptau 2 prieteni (un baiat si o fata–sa mor daca mi dau seama cine erau)..si mi au zis ca trebuie sa intram in ceva magazin ce era kiar akolo jos..magazinul era inkis, asa ca am intrat „prin efractie” si am inceput sa studiem ce e pe akolo. si am „luat” mai multe kestii intr o plasa…ceva parfum imi amintesc si o punga de fulgi de porumb..si culmea..eu eram cu mashina..o dacie 1310 roshie veke de cand lumea…si am plekat..undeva pe drum m a oprit politia ca nu mai shtiu ce am facut..si muream de frica ca o sa gaseasca alea si nu o sa pot sa justific de unde le am… intre timp am observat ca mi cazuse de pe mashina, din spate, actibildu ala rotund cu RO cum erau pe vremuri. si m a apukat panica..intre timp am dat shpaga la politzai se ne lase sa plekam,dar culmea, dintr o data strada unde eram a devenit str 6 vanatori (unde lukrez eu) si au aparut multi colegi (de la lukru) care l shtiau pe politist..pana la urma mi a dat banii inapoi si m a lasat sa plek.. am ajuns acasa si din toate mai ramasese numai punga de fulgi de porumb. si m am pus s ai mananc si i am pus intr o kestie..un fel de bol..apoi am auzit pe mami prin curte si m am gandit ca daca ma vede mancand o sa ma intrebe de unde am avut bani si o sa ma dau de gol..si i am pus inapoi in punga s ai ascund si i am dus in camera mea dupa pat..si numai ce i-am pus acolo cand sa ma intorc , mami statea in prag …si aud o voce ” ce faci akolo?”…si m am trezit..era dimineatza si trebuia sa ma trezesc sa vin la lukru…
acuma sunt mai obosit k aseara…
weird, nu?

6 Răspunsuri to “vise ciudate part 1 (mutat de pe blogul veki)”

  1. night sam wolf Says:

    am avut si eu un vis cam cosmar . ma intrebi daca a fost ciudat ? ei bine daaaaaaaaaaa . eram afara ma plimbam si de odata sa facut tarziu (si cand am iesit din casa, care era sau a fost acuma 3 secunde) am vazut ceva ciudat (niste pesti mai bine spus niste oase de pesti),(si nu rade, te rog ,m-am speriat de am crezut ca mor) si dupa ce pesti au intrat in luna , luna sa mutat in cialalta parte am vazut un astaeroid( mai degraba o minge mica alba sau galbena)care vroia sa loveasca luna ( nu radeeee,) ( ca am crezut ca fac pe mine in pat de frica ) si atunci a venit tata ,sa uitat si el putin la luna si dupa m-am trezit! si nu am mai povestit la nimeni decat la parinti . si partea cu meteoritu cred ca doar di cauza lu experimentu ala cu gaura neagra.dar eu in loc sa visez cu gaura neagra am visat cu un meteorit.

  2. creatza_beta Says:

    de cateva zile am un vis ciudat ca sunt mireasa si ca sunt inbracata toata in negru…….si este ciudat pt ca nu stiu ce inseamna

  3. Adi Says:

    deci….eu am visat o noapte intreaga cu un sarpe in stomac , mai precis sub piele la stomac….ingrozitor….chiar il simteam cum se plimba sub piele si imi era frica sa nu ma muste….stie cineva ce inseamna?

  4. lolo Says:

    am de la un timp niste vise ingrozitoare …eu inainte nu visam nimic adica nu imi aminteam niciodata ce visam de la un timp am inste vise groaznice … ma trezesc suspinad …cu lacrimi in ochi si traiesc cu intensitate visul…visez cum cei dragi imi scapa din maini in papastii sub ochii mei …visez cum cei din jur sufera visez cum mama trebuie sa faca avort si ma distrug in vis plangand visez cum persoana pe care o urasc se apopie brusc de mn si imi zice ca ma iubeste …am niste vise prewa ingorzitoare si ma trezesc brusc suspind nu le mai niteleg ce se petrece ??? eu nu cred in prostii ca visele spun adevaruri …dar uneori ma inspainata numai cand ma gandesc

    • cedr1k Says:

      visele pot sa reflecte anumite frici si spaime ascunse prin subconstient… si o anumita agitatie sufleteasca… eu am visat multe de astea „ciudate”..dar imi face placere.. e ceva diferit de realitatea cotidiana.. inecarca sa le controlezi


Lasă un răspuns

