vise ciudate part 3

 Thursday November 22, 2007 – 12:06am (PST)

asta e de mai demult dar mi l am amintit uitandu-ma into zi la un film…

eram 4 prieteni din care unul era mort.si noi ceilalti 3 il caram in spate. si am inceput sa urcam intr un turn, care era cam ca un far de ala de la mare,dar mai inalt..stiam ca acolo sus era cineva care putea sa „vindece” pe prietenul nostru…turnul era cu diametru mic 2-3 m maxim si scara pe care urcam era exterioara..evident in spirala. si tot am urcat si am urcat si batea asa un vant de ala ciudat..si s a facut tot mai intuneric.. si m am oprit si m am uitat in jos si era ceva priveliste gen SF ..adica pamantul era undeva jos de tot, sferic , mic de parca am fi fost la zeci de km deasupra…si am continuat sa urcam, si undeva sus de tot, in turn era o camera.. era sferica, mare, toata era geamuri dar micute si mate de parca ar fi fost lipita hartie de ambalat pe ele…. si am gasit usa , dar era inkuiata si nu ne a deskis nimeni.. si am reusit cumva sa intram prin ceva geam..si inauntru era un mos batran de tot, cu barba de parca era de cand lumea… si am zis sa i aratam pe prietenul nostru sa vada daca poate face ceva, si cand l am pus jos in fata lui a disparut ..adica s a transformat in pulbere…cum fac lukrurile veki daca le atinge cineva dupa sute/mii de ani… si atunci am inteles ca noi urcand in turnul acela am calatorit in timp… si m am trezit :0)

de vis , nu? :))

Un răspuns to “vise ciudate part 3”

  1. Vise ciudate – numar nou « life according to cedrik Says:

    […] ma bucur cand mai am cate un vis ciudat sa v-il pot impartasi .. ca de fapt de aici a plecat ideea blogului … sa va povestesc visele mele ciudate …  (favoritele meu aici si aici) […]


Lasă un răspuns

