cum sa faci infarct de 2 ori in 2 zile

reteta e simpla:

1. ma intorc acasa seara pe la 11 si ceva.. bezna pe strada.. vant ,frig.. spooky atmosfera..  intru in casa relaxat.. bucuros ca am ajuns in sfarshit..rupt de oboseala.. deskid usa..inauntru bezna, dormeau totzi… aprind becul in hol..ma dezbrac.. ma descaltz.. cand sa ma ridic simt ceva ciudat, ma intorc,ma uit in spate..si instant mi s-au muiat picioarele..buna-mea statea pe canapea in spatele meu, in bezna…(din pacate e cam senila saraca)… asa spaima am tras de am crezut ca mor

2. a doua zi… de fapt noaptea..  pe al vreo 5… se aude dintr-o data un zgomot infernal.. sticla sparta, kestii rupte, parca era sf lumii… evident dormeam..si evident am sarit 2 metri din pat cand am auzit.. inima..cat pe aci sa sara din piept.. asa ametit cum eram nam stiut nici unde sunt nici cei cu mine..nici ce se intampla…mi a luat vreo ora sa mi revin complet… ce s a intamplat.. o usa dintre 2 camere (usa de aia clasica – cu 3 randuri de sticla) s a smuls din balamale si a cazut peste convectorul de incalzire..si s au spart toate sticlele.. va dati seama ce zgomot..la 5 noaptea cand e somnul mai bun…

avetz careva intamplari mai hardcore?

Postat in Uncategorized. Etichete: . 2 Comments »

2 Răspunsuri to “cum sa faci infarct de 2 ori in 2 zile”

  1. Dan S. Says:

    cum s-a zmuls usa aia de una singura?!

  2. gu@rd1an Says:

    ba Flo, man tu numa vise de astea traznite ai, :)))


Lasă un răspuns

