Studiu: Influenta toaletei asupra necesitatii avansarii profesionale

Zilele trecute intr-un moment de mare inspiratie(stiti voi unde vine aceasta inspiratie) m am gandit sa fac un fel de studiu..si anume cum influenteaza toaleta de la locul de munca nevoia de a schimba jobul si de a avansa in cariera.. si luand cazul meu, am observat  ca totul este direct proportional. sa va explic:

1. la 3d.. primul meu job. club de internet.. wc-ul era peste tot si in acelasi timp nedefinit: un loc de vreo 40 cm intre 2 garaje, pivnita vecinilor sau (in situatii mai complicate) o tufa mai mare in curtea blocului vecin. Aici (in tufa) am o amintire funny cand odata in timp ce eram in chinuruile creatiei, seara, incordat la maxim, a venit un caine pana la juma de metru de mine si tot maraia si latra… si nu puteam sa i zic nimik… si nici echilibru prea bun nu aveam sa pot sa-l bazai sa plece…si s-a aprins un bec pe la etajul 3 si a iesit cineva sa vada ce are cainele ala… si evident ca a vazut ca nu cainele era de vina in toata povestea asta… si mi-am zis „i need a job cu  toaleta”

2. la around. un pas inainte in cariera, un pas inainte in treaba cu wc-ul.. acolo buda era share cu vecinul –  Dr. Miutescu.. era prin 2001 si a fost primul meu contact cu o chestie de tip share ..dupa asta a aparut si file sharing si altele..si intre 2-3 oameni bolnavi cu matzele ne inghesuiam si noi.. Odata am avut surpriza neplacuta (seara fiind) sa vreau sa intru in wc, becul era stins, si am vazut o baba de la tzara cum statea pe vine cu poalele date jos si facea… mirosuri… si atunci m am gandit..ceva nu-i ok.. tre sa-mi caut alt loc de munca :))

3. la binalia… wc ul deja era bine delimitat in spatiu (ca 1m pe 1,5 m) problema era ca wc ul era langa birouri si pe sub usa era spatiu de vreo 2 cm … si cand se producea cineva, aveam toti epilare gratuita  la nas (ne pica parul din nas de putoare) – vezi o poza de la posturile anterioare..cea cu wc-ul si anuntul… la binalia partea nasoala e ca xerox-ul era asezat in fatza usii de la baie.. si daca problemele erau grave si cineva facea exact atunci xerox (s-a intamplat de cateva ori) era jenanta situatia…  deci din nou se simtea nevoia de schimbare… DAR.. caci exista un dar… s-a pus usa termopan…si s-a amanat plecarea o verem..

4. la trever..   wc de 2 pe 2 ..cu cheie.. deja devine serioasa treaba..🙂 inca nu am gasit dezavantaje..dar poate candva acest post va avea o continuare….

P.S. poate ca acest subiect nu e tocmai „frumos” dar vine din realitatea de (aproape) zi cu zi… si daca tot ati avut rabdare sa cititi pana aici, puneti un coment ca dureaza 2 min si e free..

Postat in viatza de zi cu zi. Etichete: , , . 4 Comments »

4 Răspunsuri to “Studiu: Influenta toaletei asupra necesitatii avansarii profesionale”

  1. Zeze Says:

    :)))) Ce tare….mi-ai trezit amintiri „neplacute” :)))) dar pt asta ar trebui o postare noua sau ceva de genul „Cele mai nasoale momente de „eliberare” avute …” . Baia la mine unde lucram ultima data era sub scaril ce duceau la etaj, deci toata lumea trecea pe langa usa aia si pe deasupra… frumos… Salutari Cedric

  2. Andrei Says:

    Adevarul e: „nicaieri nu te caci ca la tine acasa”….frumos in 3 d-u ala by the way…mai putin cand eram intors cu capu in jos sau dat afara…in rest…a fost frumos

  3. dracool Says:

    bine ca nu te-a muscat cainele de „ciucurel”… ca azi era Cedrika😆

  4. thcgirl77 Says:

    haha tin minte cand mi`ai povestit faza de la 3D, erati toti super gretosi acolo cand faceati pipi in scara blocului vecin.
    si WC`ul de la @round, faza cu baba si cu altii deranjati la stomac lol.


Lasă un răspuns

