festivalul „wanna b a kid again?”

la anul va avea loc festivalul „wanna b a kid again” … editita1…. se va adresa tuturor celor de peste 20 de ani, care au mai prins o copilarie fericita si sanatoasa..  vor fi concursuri cu premii,  jocuri  „ca pe vremuri” , o sa mancam paine unsa si o sa ne super distram…  printre jocurile participante la concurs vor fi  „flori, fete… „,  „ratele si vanatorii” , „matza ascunsa” , „fazan” , „scoala – sau cum ii zicea (ala de sari ca disperatu ) :)”  etc etc…  va astept cu sugestii (dar la modul serios)… idei.. oricum va fi concurs cu premii, asa ca pe langa distractie , mai puteti lua si un ban de un langosh…   si totul va fi organizat pe echipe🙂

asa ca puneti-va mintea la contributie si dati mi o mana de ajutor daca vreti sa va mai simtiti inca odata ca la 7-8 ani in fatza blocului…

peace

15 Răspunsuri to “festivalul „wanna b a kid again?””

  1. orlando Says:

    ESTI GENIAL!!! asta e cea mai tare idee pe care am auzit-o in ultimii ani I’m INN !!! FII sigur ca o sa particip si eu:D:D:D:D:

  2. gu@rd1an Says:

    si eu.

  3. claudiu Says:

    unde se tine maestre?

  4. Zeze Says:

    Ma bucur ca ti-am trezit acest spirit….:D Prezenta mea nu tre s-o pui la indoiala…..Vom promova chestia asta, totusi trebuie gandite bine probele si alese cateva care chiar sunt mai reprezentative acelei perioade si mai dinamice, ca doar e concurs si tre sa fie ceva combat acolo……Asadar can’t wait ‘til summer buoooooyyyyy

  5. Shirley Says:

    Propun ca acest festival să ia naştere şi în alte oraşe din ţară încă de la prima ediţie dacă se poate. Probabil mulţi dintre noi au nevoie de a sări şotron şi de a zbiera în gura mare: Mamiii, mai stau 5 minute afaraaaaaaaa!!!

    De altfel, foarte probabil că mulţi îşi amintesc cum fugeau de nebuni până în casă pentru a vedea 10 minute din desenele animate difuzate pe vremea lui Ceauşescu. Sunt multe de spus… dar mai bine ar fi spuse într-o zi specială, în care fiecare să fugă de la facultate sau de la muncă.

    Am o propunere: festivalul să aibe un nume românesc, că nu ne dă engleza afară din ţara noastră.

  6. dracool Says:

    eu pot sa ma joc ca la gradinita ???
    pe atunci imi casapeam colegii zilnic…😆

  7. locco Says:

    ai da masa!!!…cedryk stii ce ar mi fi tare,daca am putea face rost de un proiector intro seara si sa ne uitam la tom&jerry,popeye si multe altele care erau pe cand eram noi prunci,sa ne uitam toata noaptea la desene fara muzica…sa botezam acea noapte si sa-i zicem de ce nu, „Noaptea Devoratorilor de Desene Animate Clasice”,eu ma inscriu de pe acum pe lista sa dau bani sa inchiriem pt o seara un proiector si bineinteles cedryk,stii bine ca si pe mine conta la organizare la idei la orice…”Clau!!!!…o frast,as mai fi scris ceva dar ma striga mama sa merg in casa sa manc!…Mami nu pot sa mai stau putin cu copii?…Nnnnnnnnnnnnnuuuuuuuuu!!!…Trecci in casa!”…ok v-am lasat…ne vedem la vara in energy!….abia astept…

  8. Dan S. Says:

    ar merge pe strand, la vara, cand lumea e in vacanta/coincediu🙂
    n-ar strica si niste sponsori :-„

  9. karina Says:

    frumos tot..dar cum ti-am mai spus..nu doar cei peste 20 de ani s-au jucat toate jocurile de care ai pomenit…

  10. Dj Tweety Says:

    E sooper ideea!Daca ma nimeresc sa fiu prin Arad in perioada aia clar ca o sa particip….poate dam si un party..asa old school…like back in the dayz😉

  11. Dj Tweety Says:

    AAA…si apropo..ca tot vorbim de copilarie…am uploadat un desen animat..pe car nu-l mai vazusem ..hmmm…cred ca aveam vreo 11-12 ani…am dat peste el din intamplare pe net…nu vreti sa stiti ce bucurie fara margini m-a cuprins..e vorba de Dr. Seuss’s How The Grinch Stole Christmas(varianta originala din ’66)…Pt. cei care doresc sa-l revada mai jos aveti link-ul pt. download.Enjoy!

    http://thepiratebay.org/torrent/4479433/How_the_Grinch_Stole_Christmas%5B1966%5DDVDrip%5BFS%5DEng

  12. veve Says:

    vreau si yo sa vin sa-mi amintesc de vremurile cand eram bebik:(…..of…m-am intristat ….cu fiecare zi ne indepartam de tine copilarie si cu fiecare lacrima se duce viata spre etern:(


Lasă un răspuns

