din ciclul „Aradon – exemplu de profesionalism”

ca de obicei aradonul e  varza si cei care-l scriu la fel.. cica e jurnalism..  cum sa fie jurnalism cand articolul are un subtitlu de 2 randuri iat tot textul articolului are 4 ? si alea 4 contin o reluare a titlului si inca niste ineptii lirice(vorba lu brugner).. ca sa va lamuriti , va dau articolul.. dar si comentariul meu la el ..poate va fac sa zambiti:

articol1

si la poze, prima poza e urmatoarea:

politai

acuma sa cititi va rog frumos si comentariul meu la articol si la poze:

_________________________________________________________________

Comentariu de la : cedrik ,

x

Raspuns | Semnalare
cu dedicatie speciala pt IC… de mult nu am mai comentat ce scrii tu pe aici… DAR..de data asta in 6 randuri ai omorat iar logica:

1. „Şoferul unui Logan a intrat într-un Wolkswagen” …doar soferul? a deschis portiera si a intrat? a confundat masinile? :)).. trebuia scris „Şoferul unui Logan a intrat CU MASINA PE CARE O CONDUCEA într-un Wolkswagen”

2.”..cel care conducea Dacia ..a lovit Wolkswagen-ul” … in afara cazului in care facea un Drift monstruos, nu avea
cum sa loveasca el VW. …e lovit in lateral…

3.”Wolkswagen-ul care circula regulamentar ” – la o viteza regulamentara nu se indoiau asa masinile ..sa fim seriosi
..ca nu sunt facute din plastic..

si pe langa asta… povestea asta imi inspira o sceneta gen benny hill sau mr bean ..:
Se plimba fotograful (nu dam nume) pe acolo cu aparatul strigand : „Colorata maine-i gata!!!!!” ..

si unu din politai zice
-ce zici costele ne tragem si noi una sa avem amintire?
-facem vere..ca m-am ras dimineatza..arat bine.. m-am si parfumat.. iesim de vis..
-Nenea!..nenea! nu ne faci si noua una?
– 5 lei
-da hai nenea ..va rugam…ca noi suntem politisti…
-noa’ bine ..fie.. grupati-va..pieptu in afara, chipiul mai pe ceafa sa se vada fata si ziceti „cheese”..
-ha?
-noa’ bine „branza”
-am inteles sa traiti..

se fac cateva poze.. sa fie sigur ca macar 1-2 ies bine

-baieti sa va uitati maine pe aradon sa vedeti pozele…
-multumim frumos nenea.. poate candva o sa va ajutam si noi…

fotograful pleaca..

-auzi costele? da ce e ala aradon?
-o fi ceva post nou .. da las ca ne descuracm noi..am un prieten la cablu..o sa-l sun sa vad

cade cortina , aplauze, bla bla….

(asta e pe post de pamflet, cu personaje ireale aflate intr-o situatie la fel de ireala..asemanarile sunt pur intampaltoare..)

7 Răspunsuri to “din ciclul „Aradon – exemplu de profesionalism””

  1. Dracool Says:

    partea naspa-i ca personajele chiar exista si „apara” cetateanul ….. fucking rromania… imi bag pula, ma mut in Uganda😆

  2. Maka Says:

    apoi vere mai bine te-ai muta in Kenya ca aclo te ard da viu dc faci vreo miscare gresita..:P

  3. Dracool Says:

    sau mai bine ma duc in Congo sa vand mici ..😆

  4. Adriana Says:

    Esti mortal, am ras la naratiunea ta imaginara 2 minute. Ce ma bucur ca am aflat si eu ca ai blog:)

  5. maddy Says:

    pai in primul rand se scrie Volkswagen.
    gaborii aia 2 sunt de vis.

  6. edy Says:

    Cine so tras in poza :)) pana … spor la munca😉


Lasă un răspuns

