recomadare documentar – Ross Kemp on Gangs

pe discovery este seara (nu stiu data) un documentar (serial) facut de un englez Ross Kemp.. cel ce l-am prins eu era despre Kenya si despre luptele interne.. mi-a placut, am studiat problema si am descoperit ca are o gramada de documentare  in special despre conflicte si zone conflictuale…

in caz ca va intereseaza, are o serie ff  interesanta de 8 episoade, numita ” Ross Kemp on gangs”. 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ross_Kemp_on_Gangs  -aici despre ele

http://thepiratebay.org/torrent/3701335/Ross_Kemp_On_Gangs_-_Episode_1-8  – aici torrentul..  nu e ok sa piratam,dar pe piata  nu sunt de cumparat, si oricum nu cred ca ar fi cumparat cineva. episoadele sunt asa:

London – Kemp investigates gang life in London.

New Zealand – New Zealands Maori gang culture.

Orange County – Neo Nazi gangs of Orange County, California.

Rio de Janeiro – Examines the gangs of Brazils most famous city.

El Salvador – The most dangerous gang in the world, MS13 (Mara Salvatrucha).

Cape Town – South Africas Numbers gang, operating in a high security prison.

St Louis – Visiting one of the most violent US cities.

Moscow – A Russian neo-Nazi group in and around Moscow.

Probabil ca pentru unii sunt prea violente, dar sunt interesante si putem invatza din ele.. despre toleranta, despre cum sa ne bucuram pt ce avem, si altele.. oricum nu trebuie sa le insir eu..cine vrea sa se uite si sa invete ceva o va face, cine nu nu.. poate altii doar isi vor potoli pofta de violentza..dar oricum merita vazute🙂

enjoy

4 Răspunsuri to “recomadare documentar – Ross Kemp on Gangs”

  1. Dracool Says:

    dupa cate-mi amintesc serialu-i marti seara de la 11…
    am vazut si eu cateva episoade…

  2. Dracool Says:

    mai Cedrik …. mai,spune drept….cine te-o muscat de piept … mai mai !!😆

  3. eu Says:

    din cate stiu e marti seara documentarul… inca nu am vazut nici un episod pt ca nu m-a atras in mod deosebit… oricum daca am voie sa va recomand ceva e „Tehnici esentiale de supravietuire”, un documentar care merita vazut

  4. Dracool Says:

    tehnici esentiale cu Bear Gills…. Survivorman Les Straut…. Bushcraft cu Ray Mears etc….. sunt seriale pizda ….😉


Lasă un răspuns

