sondaj – test

in urma cu ceva vreme am inceput sa scriu o carte ..    e pe subiect fiction -religie- fantasy….  am scris primul capitol (10-15 pag) si m-am oprit.. continuarea e toata in capul meu, dar inca nu am pus-o pe foaie…as vrea sa fac un sondaj..am publicat aici prologul cartii, voi sa-l cititi si daca feedback ul va fi pozitiv, voi publica restul ce am mai scris si voi continua cartea sa aveti cel putin un capitol pe saptamana.. 

Va rog daca cititi sa puneti un comment, indiferent daca pozitiv sau negativ .. o critica constructiva e foarte binevenita…

Stiu ca e putin pentru a va face o parere,  dar pana in weekend voi publica o parte din primul capitol (cateva pagini).

Dar va rog sa fie doar comenturi serioase pentruca  pentru mine este o chestie foarte importanta.

Multumesc mult

 

PS e varianta BETA  – adica  e fara ş, ţ, ă, î, â si mai urmeaza a fi olecutza prelucrata..

6 Răspunsuri to “sondaj – test”

  1. claudiu Says:

    interesant dai bataie in continuare .poate te uiti si pe site-ul nostru si imi pui alta parola cineva mi-a schimbat-o(trimitemi pe mail noua parola)

    cu Muuuuuuuuuuuuuuuuuuulta stima
    Claudiu

  2. Locco Says:

    n-am citit eu la viata mea prea mult ca sa iti pot da un raspuns care sa te ajute prea mult,dar din punctul meu de vedere si exceptand faptul ca santem prieteni,m-i se pare f bine scris si f interesant ce ai scris in prolog…astept sa apara primul capitol, apoi urmatoarele si pe parcurs iti voi mai scrie parerea mea…

  3. Dracool Says:

    man…daca reusesti sa scoti cartea si va fi best-seller , nu uita de noi…ar bea si gura noastra o bere moka(cel putin) …😆

  4. cedrik Says:

    man daca cereai un heineken, un carlsberg ceva ti-as fi dat..da de bere „moka” n-am auzit..fii si tu mai realist olecutza in cererile tale🙂

  5. Dracool Says:

    amu scoate-te scoate-te…. iti rup fashu ….😆

  6. Maka Says:

    apoi vere dc nu ai auzit de berea „moka” sa stii ca mere bine mersi si Corona Extra!!! :))

    ps: Ion Creanga ii pistol cu apa pa langa tine! dc da peste post Jiji Becali va deveni instantaneu cel mai „infocat suporter”


Lasă un răspuns

