1 an jumate

acuma, la sf  lu’ august,  site-ul meu www.vandsicumpar.info are 1 an si jumatate.  deja a facut primii pasi in lume .. cu rezultate acceptabile pt un site in care nu s-a investit in publicitate: am ajuns la 4000 vizite  si aprox. 50.000 afisari   pe luna… pana acuma a fost hobby.. de acuma va deveni business..ca pana acuma a fost ca si copilul de 10 ani al unui cuplu de moldoveni pelcati al lucru in italia: semiabandonat ..ca n-am prea avut timp de el..

vsc

oricum tendinta de crestere cred ca se observa cu ochiul liber..  sper sa se accelereze cresterea, mai ales ca ma voi ocupa intensiv de el..

dar partea care ma face cel mai mandru e urmatoarea:

vscwsg

din 100 cat e maxim pentru un site la o analiza din foarte multe puncte de vedere, am ajuns la nota 96,2 , ceea ce inseamna ca din 1.400.000 site-uri testate de baietii astia, al meu e in primele 52.000  si urca.. acu vreo 3-4 luni aveam nota 88-90 si eram in primele 150-200.000/

support me si mai vizitati-l din cand in cand.. eventual daca vindeti ceva sau cumparati, stiti unde se poate pune anunt  gratuit🙂.. spuneti prietenilor de el.. si dusmanilor.. TUTUROR :))

thanx

Un răspuns to “1 an jumate”

  1. Dracool Says:

    da da… mai putin inregistrarea mea pe site….
    ca nici acum nu am reusit..😆


Lasă un răspuns

