un nou inceput

azi a fost prima zi din restul vietii mele🙂

unii stiti, unii nu, mi-am dat demisia de la jobul meu si acuma sunt „liber de contract”.  un fel de liber cugetator ..  si in gandire si in practica si viata de zi cu zi…  prima intrebare care mi-o pune toata lumea: „si ce-o sa faci ?”  are un raspuns pe masura: „nu stiu”..  nu am planuri de viitor.. sa vedem de unde bate vantul..

pana acuma in viatza am facut sacrificii, pentru ca am vrut cariera.. mi-am demonstrat ca pot sa ajung in varful piramidei ( nu nazale, ca unii ar putea sa faca glume proaste) – o piramida mai mica, nu una mare mare – si ca pot sa ma mentin acolo.. dar odata ce mi-am demonstrat mi-a pierit si interesul.. sunt un geaman ..noi suntem cautatori.. agitati.. 7 mii de proiecte incepute  si nici unul finalizat..  greu ne „subjuga” cineva si sa ne tina strans.. adevarul e ca m-am saturat de „prostii” gen cariera,  super job,  sa te dedici 100% firmei…  ce folos ca e salar mare daca stresul e si mai mare? cati bani treubie ca sa te repari dupa ani de stres? daca mai poti sa te repari..  pentru ce sa ma sacrific si sa ma trezesc ca la 35-40 fac infarct si ma duc la Domnul?

Asa ca iacata-ma la 30 trecuti fix intruchiparea perfecta a definitiei unui looser :am 30 , stau cu parintii, nu am prietena, nu am job.. dar sunt LIBER , LINISTIT si FERICIT…fara nici o constrangere…

Dar sa nu credeti ca m-am tzacanit de cap si ca am devenit brusc irational,  iresponsabil sau lovit brusc de o infantilitate accentuata (oricum e accentuata la mine, dar nu in mod daunator sanatatii ca si excesul de sare,zahar sau alcool). Nu.. O sa fac eu ceva.. dar la modul „Light” ..  prima idee e ca vreau sa-mi continui cartea.. si va fi una din preocuparile de baza… a doua sa revin la prima dragoste in materie de munca ( si singura pe care o fac cu placere maxima):  sa insanatosesc computere bolnave… daca nu sunt cumva incurabile…. si a treia: sa fac site-uri…

nu stiu cand ma apuc de toate astea, dar ma voi apuca..so, stati pe zona..

7 Răspunsuri to “un nou inceput”

  1. Dracool Says:

    gata … nu mai esti domn’ director…. de acum inainte domnu’ freelancer😆

  2. Dan S. Says:

    welcome to the club >:D<

  3. Oana Says:

    Am doar doua obiectii:
    1.Ce te face sa crezi ca o sa ajungi la Domnul?
    2.Clasicul sfat e cu partea finala cam asa „… sare, zahar si grasimi!” ( alcoolul e o substanta psihotropa care produce dezinhibitie, deci ok:D )
    In rest, keep up with u’re…so called plans:P
    Peace, fata Oana.

    • cedr1k Says:

      nu sunt singur ca ajung la Domnul.. de fapt sunt cam incomod pt ambele parti.. who knows… undeva o sa ajung eu ..ca doar n-oi fi la izolare eu intr-o parte si restul lumii in alta :))

  4. Laly Says:

    Te invidiez total. Eu am fost prinsa in val si nu cred ca am curajul sa fac ce ai ai facut tu, cu toate ca atat de mult imi doresc….Bafta in starea de bine pe care ti-o doresti🙂

  5. bastylica Says:

    bafta…oricum sunt sigur ca poti trai linistit fara sa fi angajat…si cu siguranta traiesti mai mult 🙂

  6. Pe viteza | bastylică.net Says:

    […] prima zi din restul vietii unui tanar de 30 de […]


Lasă un răspuns

