Colectia de procesoare

am reusit sa o dau prima forma prezentabila colectiei mele de procesoare… am vreo 60 buc in prezent..dar pana la aprox 1000 cate existau pana in urma cu aprox 2-3 ani, mai este cale lunga..

deocamdata colectia arata asa:

1. Procesoare INTEl , IBM si CYRIX

intel

2. Procesoare AMD

amd

la astea se mai adauga vreo 6 procesoare INTEL pe Slot 1 pe care nu stiu cum sa le pun.. cu cooler sau fara

Toata colectia, e cam asa (deocamdata):

toata

13 Răspunsuri to “Colectia de procesoare”

  1. Dracool Says:

    treaba multa…..😆

  2. Oana Says:

    Si eu credeam ca am o problema in colectionatu’ plastelinei???Pff, welcome to my club!

  3. Colectionari ciudati | bastylică.net Says:

    […] Unul si-a umplu rafturile cu dischete de 1.4MB pline cu virusi de tot soiul, iar celalalt isi arata cu mandrie toate procesoarele care i-au trecut prin mana. Eu ce naiba […]

  4. maddy Says:

    faina colectie🙂

  5. kid Says:

    Din cite vad eu prin pozele alea inca nu ai Athlon pe slot A. Din ala care se gasea in comert prin 2000 si arata ca o cutie neagra si se infige pe placa de baza ca memoriile.

    Daca vrei unul functional (fara cooler) da-mi un mail sa vedem cum facem sa ajunga la tine.

  6. radu Says:

    daca vrei sa vinzi colectia de procesoare, sunt interesat.
    da-mi te rog un semn.

    • cedrik Says:

      fiind o colectie nu m-am gandit s ao vand..dar fa o oferta ..poate cine stie.. in prezent sunt aprox 120-130 procesoare… + vreo 20 dubluri..daca vrei iti fac o lista completa cu ceea ce am.

  7. radu Says:

    hai pe mess si vb.
    radu14m

  8. metalovoisionduzero Says:

    salut daca esti interesat sa le vinzi astept un semn. cumpar orice cantitate !!! ma deplasez. ofer 4 ron pe buc pt cele cu ceramica pe spate si 2.5 ron pt celelalte. cumpar si placi de baza stricate arse , ofer 10 ron pe kg.astept un raspuns pe mail sau pe mess cu un nr de tel de la tine!! o zi buna.

    • cedr1k Says:

      intre timp am pus un post mai nou cu toata colectia…acuma am 175 buc aprox…

      de vandut nu o vand.. cel putin nu pt scos metale din ea🙂

      vreau sa ajung intr un final la 1000 bucati…

      dar am dubluri pe care le pot vinde…

      vb pe mess

  9. neacsu toma Says:

    sal mai am si eu niste procesoare pe acasa daca vrei sa ti le dau aidiul meu este tomateodorneacsu@yahoo.com NU cer bani pe ele

  10. Cip Says:

    salut printre ai vreun intel socket 775 fara defecte vizibile?sunt interesat da-mi add legollas_007


Lasă un răspuns

