plictiseala….

parafrazand o expresie celebra, o sa va zic  ca plistiseala avansata naste monstrii…  asa ca monstrul de mine s-a apucat sa faca un … si acum surpriza ..TORT..

am inceput cu:

P070909_17.51

apoi

P070909_17.54P070909_18.56P070909_19.19

si rezultatul:

P070909_19.30[01]

curaj sa o gust inca nu am avut..  poate nici nu o sa o mananc.. poate o sa o tin de amintire… cine stie..

daca vreti  asa ceva, cumparati ingredientele si ma inchiriati cu ora.. iese scump,  dar e o chestie „exclusive”… :)))

p.s. cine observa intr-o poza ceva deosebit, ce nu ar fi trebuit sa fie acolo, primeste jumatate de ciocolata cu alune

10 Răspunsuri to “plictiseala….”

  1. Dracool Says:

    picioarele tale din prima poza😆

  2. Misty Says:

    Eu am vazut o bacnota de=un leu… si o juma de mop pe jos in alta poza🙂
    Deci primesc juma de cioco?
    *prin curier, da?
    Pupi

  3. Misty Says:

    pai cum vroiai sa faca poza? atarnat de chingi ca Tom Cruise in Mission Impossible?
    (ia tu picioarele, io iau banu’)

  4. The Sinner Says:

    bine mah!! leu-ul ala din prima poza il observa toata lumea…dar cu cu „coca” aia din poza 2 ce ii ???

  5. maddy Says:

    cred ca sucitorul nu are ce cauta acolo, blatul ala pare mai degraba genul lichid, care`l torni in forma si`l bagi la cuptor si nu o coca (nu cocaina) pe care sa o modelezi cu sucitorul.

  6. Dan S. Says:

    Ft tare😛 M-am tot intrebat ce tort faci cand ti-am vazut status-ul pe messenger.
    Eu cand am pofta si ma plictisesc fac in schimb pancakes (din-alea in stil american). Ai reteta aici: http://allrecipes.com/Recipe/Good-Old-Fashioned-Pancakes/Detail.aspx
    Pofta buna ;))

  7. Oana Says:

    …sau poate ai facut tortu’ cu picioarele???…:|

  8. cedrik the chef « life according to cedrik Says:

    […] bine dispus pe la 11 si jumatate mi-am amintit de tentativele mele culinare de acu ceva vreme ( https://blogofcedrik.wordpress.com/2009/09/07/plictiseala/ )  si ca in una din sesiunile mele de shopping am cumparat ceva praf de clatite de la Kaufland […]


Lasă un răspuns

