To the heaven and back to hell part 1

So.. am fost la Frankfurt la Salonul Auto 2009..  tot tripul a durat o saptamana .. cu 1 noapte si juma de  zi in Austria la Mondsee, 3 zile la Stuttgart si 1 la Frankfurt…  Dintre toate ,evident cea de la Frankfurt a fost WOOOOOOOOOOW  .. Oricum ..Mondsee e super tare..e un lac beton.. recomand pt cei ce vor o excursie si nu stiu unde sa mearga.. e pe langa Salzburg la fix 800 km de aici.. dar peisajul e super tare .. cazarea undeva la 40-60-80  euro camera dubla / noapte.. depinde de hotel/pensiune/camere de inchiriat.  Cateva poze ca sa va conving ca e super tare:

mondsee

mondsee 2mondsee3mondsee5Niciodata nu am fost fan Austia, Viena fiind o mare dezamagire  in materie de concedii, dar locul acesta m-a impresioant.. Linsite, aer curat, felul in care arata statiunea,  accesibilitatea…  Unde am dormit a fost la aprox 500 m de autostrada (dar nu se auzea nici macar un sunet), la 100 m de o Billa destul de rustica si integrata perfect  in peisaj si la aprox 700 m de Lidl si Hofer…. Adica la cateva sute de metri de mancare ieftina si buna.. Are vaporas pentru facut ture pe lac, barci, windsurfing si alte prostii..  Si in plus are „aerul” ala interesant ..combinatie perfecta de  sat-statiune, rustic – modern , distractie-relaxare…

in incheiere ca sa va arat ce va fi in postul urmator, pun doar o poza „preview” pentru amatorii de mashini:

veyron ignorati fatza mea, ca eram dupa 2 ore de condus si inca 6 ore de fugit de la o masina la alta….  oricum sunt convins ca veti vedea o singura  chestie in poza… un VEYRON modificat de MANSORY .. adica un UNICAT…adica 1,5 Mil EUro… adica ARTAAAAAAAAAAAAAA… Adica maximul ce se poate obtine in prezent in industria auto…nici cand am vazut Ferrari Enzo nu am fost asa de impresionat

Oricum anul acesta la Frankfurt au fost modele noi, prototipuri si  masini modificate extraordinare.. dar astea in partea a doua care o pun maine dupa ce mai sortez olecutza pozele..

(am pus postul asta la categoria vise…pentru ca asta a fost ..un vis  frumos)

3 Răspunsuri to “To the heaven and back to hell part 1”

  1. Dan S. Says:

    Veyron rulllz😛 Enzo chiar e o masina urata. Nu stiu ce vad altii la ea😐

  2. Masaj erotic Says:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*


Lasă un răspuns

