colectia de procesoare part 2

colectia mea de procesoare creste vazand cu ochii.. am ajuns la aprox 100 procesoare, iar azi am adaugat cateva really  old.. adica procesoare de 2,5   ,  5 si 8 mhz🙂  procesoare de prin 1980 – 1983 ..vechituri de vechituri..
oldiez

Procesoare INTEL, IBM, CYRIX si altele

intel

procesoare AMD

amd

in continaure daca aveti ceva procesoare, preferabil cat mai vechi ca sa nu le am , sau cat mai noi dar stricate, va rog sa ma contactati.

thanx

3 Răspunsuri to “colectia de procesoare part 2”

  1. Dracool Says:

    treaba multa ca de obicei….😆

  2. Dan S. Says:

    2 virgula (!!) 5 MHz!! iti dai seama ce spor de performanta de la 2 MHz :)))
    foarte tari oricum🙂 posibil sa mai contribui si eu pe viitor cu alte exemplare😉


Lasă un răspuns

