in sfarshit…

intr-un final, dupa o tentativa ratata acu 6 ani, cand din cauza ca-mi doream „cariera” am renuntat la business, in scurt timp voi avea ceea ce am visat intotdeauna ..propria firma in domeniul IT .. o sa ma ocup de tot ce mishca (ce ma pricep sa fac , evident):

reparatii calculatoare si laptopuri,

upgrade-uri

recuperari de date de pe hdd stricate

retele , intretinere retele,

pagini de net

SEO + marketing online

publicitate online

..etc etc…

totul la cele mai mici preturi (garantat)…

asa ca daca aveti vreo problema, voi sau cunoscutii vostrii, nu ezitati sa ma contactati…

4 Răspunsuri to “in sfarshit…”

  1. viorica Says:

    Excelenta veste!

    Da, era cazul…

    Ma bucur si iti doresc succes!

    Daca voi avea nevoie voi apela SIGUR la serviciile firmei tale.

  2. Dracool Says:

    don’t forget about me…😀

  3. thcgirl77 Says:

    felicitari si succes! cum i`ai zis la firma?

  4. Viorica Says:

    Cum ajung la firma ta cei care vor sa apeleze la tine pt. reparare laptop
    (nu al meu – al meu este BINE ALES! :)).

    Un numar de telefon la care sa sune doritorii?


Lasă un răspuns

