Ciocolata Heidi

Acu vreo 2-3 luni firma de ciocolata Heidi a organizat un concurs de design de ambalaj  pentu 2 noi sortimente de ciocolata. ca fapt divers am participat si eu cu toate ca la grafica pe comp sunt foarte incepator .

Sortimentele  noi erau specifice sezonului de iarna , una cu mere si scortisoara si una cu portocale si scortisoara.Propunerile mele au fost urmatoarele (trebuiau respectate anumite directii de grafica ca sa se incadreze in linia generala  a  cioc. Heidi):

Marcus_Florin_Cinnamon&AppleMarcus_Florin_Cinnamon&Orangemerita incercat mai ales c premiul cel mare era un sejur de o saptmana la Barcelona pt 2 persoane , avion , 5 stele, bla bla..

Evident nu am cashtigat , dar marea surpriza a fost cand au anuntat dupa terminarea concursului ca toti participantii vor primi un premiu de consolare. Si sambata dimineatza a venit „premiul” , care m a surprins ..Sincer credeam ca vor fi 2-3 ciocolati ambalate asa „pe viteza”… Dar, surpriza:

P241009_11.30

P241009_11.33

au trimis si o scrisoare de multumire foarte frumoasa gen diploma….

A fost prima mea „plata” ca grafician…simbolica, dar e un inceput :))

Tot respectul pentru firma Heidi care a dovedit ca mai exista firme care „se respecta” .

14 Răspunsuri to “Ciocolata Heidi”

  1. Concursuri Online Says:

    Felicitari ! Sincer numai privind imi ploua in gura de pofta… totusi am inteles ca au fost ceva probleme cu marale premiu: castigatorul ar fi primit biletele de avion si voucher-ul de cazare cu cateva ore inainte de plecare…

  2. clau Says:

    bravo florine
    felicitari!!!

  3. Laly Says:

    Felicitari! Uneori nu castigul e cel mai important, ci sentimentul de implinire. Bafta in continuare🙂

  4. Dan S. Says:

    felicitari!🙂

  5. Dracool Says:

    buey….. faci cinste cu o ciocolata!!!😆😆😆

  6. thcgirl77 Says:

    felicitari. designul tau e reusit, as fi curioasa sa vad cum a fost ambalajul castigator. fain premiu🙂
    la mai mare

  7. Syro Says:

    si eu am participat, dar nu am primit nimic, uite grafica mea http://www.ropopart.com/concurs_heidi.html

    • cedrik Says:

      fain modelul tau de ambalaj… cine stie de ce nu ti-au trimis.. trimite-le mail

      • Syro Says:

        nu cred ca o sa le scriu sa le cer doua ciocolati, ideea este ca mi-ar fi facut placere sa primesc si eu pachetul promis , dar nu o sa insist, in schimb sunt curios sa vad grafica castigatoare, am cautat pe net (asa am ajuns si aici) dar nu am gasit

  8. cedrik Says:

    cel mai simplu ar fi sa mergi intr-un supermarket🙂..am avzut castigatorul..ambalajul e ok.. e frumos..

  9. Heidi Says:

    Salut tuturor,

    Cedrik, ne-a bucurat initiativa de a posta pe blogul tau povestea ambalajului de iarna Heidi.

    Syro, coletele cadou au fost expediate tuturor celor care au confirmat adresa de livrare. Pentru ca nu excludem o eventuala eroare umana, te rugam sa redirectionezi mailul de confirmare catre office@heidi-chocolate.com. Dupa verificare, ne vom asigura ca vei intra in posesia cadoului, cu scuzele de rigoare pentru intarziere.

    De astazi, ne puteti gasi si online pe facebook si twitter la adresele de mai jos:

    http://twitter.com/HeidiChocolate

    http://www.facebook.com/pages/Heidi-Chocolate/113360775351023?v=wall&ref=ts

    Heidi
    The chocolate side of life

    • Syro Says:

      Salut, in final am gasit si eu ciocolata cu ambalajul castigator, intradevar deosebit, prin idee si culoare, categoric mai bun ca designul meu, felicitari designerului. Cat despre pachet sunt sigur ca am urmat toate procedurile dar am sa redirectionez mail-ul de confirmare asa cum mi sa recomandat.

      Have a sweet day.

      • Syro Says:

        mda… am cautat in mail dar nu am gasit nici un mail de confirmare, deci presupun ca grafica mea nu a mai ajuns in concurs si de aici e simplu de inteles de ce nu am luat locul 2😀 (glumesc), oricum abea astept urmatorul concurs.

  10. cedrik Says:

    @Syro ..ce sa zic..te-ai ras de cateva ciocolati fff bune :)) data viitoare poate o sa fii mai atent🙂

    @ Heidi .. ar trebui sa faceti tot timpul concursuri de astea..chiar daca pe premii mai mici… eu stiu.. 50 – 100 euro .. nu neaparat sejururi la Barcelona sau pe nu stiu unde…..
    si sa lansati o ciocolata a fanilor.. sa faceti sondaj cu ce vor oamenii sa fie ciocolata… si sa fie si compozitia si ambalajul facut de fani.. si gramaj si tot🙂


Lasă un răspuns

«

