K1

ca pentru tot aradeanul, weekendul trecut mi- a fost umplut de k1… la tv , prin oras, in toate discutiile .. nu am fost la polivalenta, in schimb am urmarit meciurile la tv ..unele meciuri mai bune, unele blaturi in cel mai curat stil mioritic… ce sa facem.. partea frumoasa a fost ca sambata seara au fost toti in Patchouli ..Mighty Mo, Justice, Lungu, Morosanu, Ghitza, o gramada de lume… si ca urmare,

P251009_02.15

P251009_02.17

poza cu Mighty Mo m-a facut mai fericit decat daca cashtigam la loto..ca de vreo 2 ani de cand ma uit la K1 el e favoritul meu…

as fi vrut o poza cu Morosanu cum ii prind una la ficatzi si el se stramba de durere , dar era schiop de un picior si a plecat pe viteza la hotel …

in rest , plin de seria 7, A8 , X5 si porsche uri in parcare la polivalenta + 1 R8 si 1 Lamborghini

Un răspuns to “K1”

  1. thcgirl77 Says:

    super tare.
    eu am vazut luptele live, ca si anul trecut. devine o traditie🙂
    poza cu mighty mo e beton, cum tineti amandoi pumnul hehe si in aia cu sandu lungu ce suparat pari.


Lasă un răspuns

