jurnalul unui depresiv part 2…-netul

ajung acasa obosit… deschid compul..primul lucru… ma bag pe net sa vad care-i treaba… verific meilul.. 36 mesaje noi .. 1..2..3… la al 4-lea sta de parca as fi primi tot internetul .. ma uit, impreuna au 520 kb, dar el tot sta la al patrulea o vesnicie …. mor de curios sa vad cine ma mai baga in seama.. poate e ceva mesaj important, poate am cashtigat ceva… poate vreun angajator a vazut cv-ul meu online si imi gasesc in sfarshit de lucru… deja incep sa am emotii… plin de sperante… se termina de descarcat..cu mana tremuranda dau pe inbox ..primul mesaj : „121.ro – mesaj din sticla.. „Toamna ce miroase a iarna” .. gandul la noroi, vreme mohorata ma deprima, DELETE pe viteza… mesajul 2.. cinemagia.ro  „jim carey spune povesteste de craciun” .. craciun, feeling special de sarbatori , se apropie.. eu sunt tot fara job , si mai ales tot SINGUR.. fain craciun va fi, ce sa zic.. DELETE… al treilea mail:  vodafone.ro ” va anuntam ca termenul de plata al facturii… ” nu mai termin de citit ..DELETE.. pesimismul din mine imi spune ca toate sunt la fel.. dau delete la cateva la nimereala..  oricum nu vine nimic bun sau interesant… inchid deprimat mailul.. deschid  browserul.. prima pagina , aradon „se inchide moise nicoara” .. al doilea articol „cabina unui tir facuta praf” .. al treilea articol „Ne-a părăsit Otto Dembrovszki”  .. nu mai rezist…   brusc se reseteaza compu… catziva sfinti coboara incet si umplu camera.. e 5 dupamasa.. daca deschid si tv-ul la protv e compromisa toata seara.. asa ca raman  la net.. deschid mess-ul.. ma uit pe la statusuri sa vad noutatzi: „poze din luna de miere” ..  aici nu stiu ce sa zic..  dar ma deprima .. eu n-am nici prietena si altu’ se insoara… poate la faza asta sunt mai castigat decat respectiva persoana.. dar nu se stie..mai departe..  „caut stapan pt catel beagle” .. saracu catzel, n-are stapan .. e frate de suferinta cu mine .. cred ca ne-am putea inveseli unul pe celalalt.. dar cu ce sa-l intretin? mancare, vaccinuri , alea alea…  imi piere cheful.. inchid messul …   ma gandesc ca poate daca ma joc un pic mai uit de toate.. deschid un joc… se sacadeaza in ultimul hal… pfuu , am placa video on board.. am uitat.. placa video s-a dus cand a trebuit platita ultima rata… hai sa ma joc un joc mai simplut , mai putin pretentios.. suna fixul.. ma mir ca nu renunt la el ca as economisi cativa bani.. dar imi place numarul .. ” buna ziua..dl cedrik? da.. va sun din partea companiei x… in legatura cu rata scadenta luna trecuta… nu mai astept toata povestea.. incerc sa o platesc zilele astea.. bine multumesc.. o seara buna in continuare…  ”  buna buna.. da pentru cine? ma intorc scarbit la jocul meu.. dau dublu click pe icoana.. „sorry, your 60 minutes trial is over” .. daca nu eram deprimat, aici urma o explozie si tastatura suferea cel mai mult.. dar  nu mai am energie nici pentru asa ceva… inchid compul.. ies in curte, stau pe un scaun si privesc in gol.. ma gandesc ce as face daca as castiga la loto 1-2 milioane de euro.. si incep sa visez frumos… cativa stropi de ploaie ma trezesc din visare… ma tarai in casa si ma culc.. mai bine o faceam mai devreme.. si asa nu m am ales cu nimic bun..  oare o sa am cosmar ca sa se incheie perfect ziua?

p.s. spre deosebire de precedentul jurnal al unui depresiv unde era adevarat 25% aici sunt adevarate doar 5%  din chestii..restul fictiune din  imaginatia mea prea bogata

4 Răspunsuri to “jurnalul unui depresiv part 2…-netul”

  1. Dracool Says:

    nu ti-ai platit rata ??? mare greseala…. vor veni dupa tine… muhahahaha!!!😆
    nu l-ai bagat in origini ca te suna pt. cacaturi de-astea…
    la ce dobanzi au gunoaiele…

  2. Sarpele Says:

    porcarii


Lasă un răspuns

