a doua oara :(

a doua oara mi se intampla o chestie super aiurea..sa moara cineva cunoscut la ff putina vreme dupa ce m-am intalnit cu el…

prima data acu catziva ani, aveam la Binalia control de la ITM, 2 inspectori, au stat cateva ore, am vorbit, au vazut ce e pe acolo..  la plecare, pe la ora4,  am dat mana cu ei , la revedere, bla bla… a doua zi ma suna cineva si spune stii ca a murit inspectorul care a fost ieri pe la voi in control?” ,  zice  „stii unde? la UTA, in masina, in drum spre casa, imediat dupa ce a plecat de la voi” .. asta inseamna la maxim  15 minute dupa ce am dat mana cu el …. a plecat de pe 6 vanatori si a ajuns pana la UTA….. ceva de la inima parca era…asa senzatie aiurea am avut….

astazi aproape aceeasi poveste.. zice Flavius ” Stii ca s-a sinucis Roby? l-au si ingropat deja”… intreb care , ca stim mai multi Roby… zice ala ce venea pe aici pe la around.. zic n-are cum … ca m-am intalnit marti dupamasa cu el (azi e vineri) cand am plecat de la voi si era ok…  (iesind de la Around, am dat nas in nas cu Roby, care mergea spre ei) .. zice Flavius.. stiu, a venit pe la noi, a stat cat a stat, a dat mana cu noi, apoi a mers acasa si s-a sinucis… GOD DAMMIT…

genul de intamplari care te fac sa te gandesti cat de trecatoare sunt toate.. si cum degeaba-ti faci planuri de viatza..ca nu stii daca in urmatoarele ore,  zile sau saptamani vei mai fi aici..  aiurea de tot

Roby, sa te odihnesti in pace…  si sa gasesti Dincolo linistea de care are nevoie orice suflet dupa o viatza aici…

3 Răspunsuri to “a doua oara :(”

  1. Silence Says:

    Da, l-am cunoscut si eu pe Roby…. Dumnezeu sa-l Ierte, a fost un om exceptional, cu un suflet bun. Odihneasca in Pace.

  2. Elle Says:

    Eu am vorbit prima oară cu o persoană vineri, iar sâmbătă a murit. Accident cu maşina.

    De ce s-ar sinucide cineva?

  3. Nina Says:

    D-zeu sa il odihneasca in pace!
    A fost un om de milioane, prea putini oameni de genul lui intalnim in viata!
    Eu am aflat ieri, azi m-am intalnit cu un prieten bun de-al lui sa imi spuna „de ce”??????
    Si da, te pune pe ganduri, foarte tare!
    Eu am vb ultima oara cu el in sept, am tot amanat sa ne vedem, si iata, acum, nu se mai poate!
    E crunt!!!!!!
    Sper sa isi fi gasit pacea si linistea sufleteasca de care avea atata nevoie! Eu, si sunt convinsa ca nu doar eu, il voi pastra in suflet mereu!!!!!!!!!!!


Lasă un răspuns

