in curand (pe marile ecrane :) )

Nu de mult am demarat un proiect nou  impreuna cu un prieten – lex 16:9 .. si anume un proiect de benzi desenate .. numit SoulStorm Comics.. el e responsabil de partea artistica – a se citi desenat – eu sunt responsabil cu partea de web + promovare…

Vor fi muuulte benzi desenate,  pe 3 categorii (deocamdata) – wallpaperuri,  o poveste scurta saptamanala + lunar cate un story de 15-20 de pagini. Promovarea va fi atat locala car si mondiala (va fi o versiune in limba engleza)..

Deocamdata sunt puse pe site doar cateva wallpaperuripentru download, urmand ca in cel mai scurt timp  (3 sapt -1 luna) sa fie pus sus primul story.

Pentru o vizita, pentru sugestii, reclamatii, laude+diverse alte chestii, aruncati o privire mai jos (poza e link,  dati click cu incredere🙂 ):

17 Răspunsuri to “in curand (pe marile ecrane :) )”

  1. Dracool Says:

    sorry amigo …. deocamdata naspa…

    • fella x Says:

      bine dracoole,atunci te rugam sa desenezi mai bine.Daca nu ramai pe micul tau blog cu atomi si conspiratii.Poate si mintea ta e tot o conspiratie.Soulstorm e doar un proiect independent deci avem nevoie de oameni independenti cu o minte independenta si deschisa,nu genul tau de oameni care in momentul in care mananca la Mc se intreaba ce cacat de care e constient baga in gura.Pace

  2. fella x Says:

    si in cazul in care iti pare ca am intins coarda,imi cer scuze ca iti depreciez talentul de a naviga pe internet si a da niste copy paste dupa statisticile si ideile altora.Deci mult succes mai departe in mica ta cutie in care te’ai claustrat.Pace

  3. Dracool Says:

    fellatio…. go fuck yourself…
    am dreptul sa-mi exprim opinia…

    • fella x Says:

      toata lumea are dreptul sa’si expuna opinia.Pacat ca tu nu sti sa o dezvolti.Si nu te supara prea tare ca poate faci vreun scurt circuit intre neuroni si nu vei mai fi in stare sa’ti folosesti degetele pt pretiosul copy paste.Mersi oricum de polilogheala si sut in cur.Dc?Cauta pe net poate gasesti o statistica.Numa bine si la mai mare

  4. Dracool Says:

    pt. ce plm sa dezvolt??? nu-mi place si gata…. nu-ti convine … fuck off,then!!!

  5. cedrik Says:

    bine ca v-ati gasit sa va certati pe blogul meu🙂 faini sunteti…

  6. fella x Says:

    bine tati.Ramai in cartier atunci.Bbye

  7. fella x Says:

    Si de fapt fapt ceincerc sa port o conversatie amiabila cand vocabularul tau se reduce doar la fuck off,fuck yourself…Altceva?Trece vremea si incerc sa ma conving ca implicit si blogul tau e produs de tine.Esti sigur?Na hai pa

  8. fella x Says:

    cedrik imi placeblogul tau.We fuck each other.Si la mai mare…

  9. Dracool Says:

    man…. totusi care-i problema ta ???
    ce nu-ti convine??? in afara faptului ca nu-mi place site-ul mai sus mentionat…

  10. The Sinner Says:

    fetelor azi e sarbatoare nationala „Ballantine’s Day” si nu e vreme de bloguit :))

    poate incercati sa va petreceti ziua impreuna, sa socializati putin si poate ca o sa ajungeti cei mai buni prieteni din cei mai mari dusmani

    va pupa neluuuuu!!!

  11. Dracool Says:

    cei mai mari dusmani ???😆😆😆 asta-i tare..!!!
    n-am nimic cu omu’ …. nici macar nu-l cunosc…
    ar trebui s-o lase mai moale …. poate-i plesneste vreo vena😆

  12. fella x Says:

    vezi ca’mi furi replicile.”Si nu te supara prea tare ca poate faci vreun scurt circuit intre neuroni”.E cam the same thing cu „poate’i plesneste o vena”.Trebuia sa dai simplu copy paste.Si vorba ta,nici eu nu am nimic personal cu tine.Ramai cu opinia ta si eu cu a mea.K?:)

  13. Dracool Says:

    ce fericit ai fi fost daca-ti copiam replica…. inca putin si dadeai din coada😆

  14. fella x Says:

    ideea era alta cu copy paste’ul dar nah…Bine’i si asa

  15. Dracool Says:

    of of…. greutatile vietii…😆


Lasă un răspuns

