RC COLA

Obsedatul de COLA  din mine ( am baut coca cola, pepsi cola, cola vanilla, cola light, cola zero, cola mezzo -cu portocale, cherry cola, coca cola fara cofeina, blackjack cola, american cola,  jack daniels cu cola, bacardi cu cola,  am gustat alexandrion cu cola, si am la colectie Jim beam cu cola)  sare in sus de fiecare data cand la o lunga tura de shopping (i’m addicted)  okii scaneaza cuvantul COLA…. oricum nu  va speriati.. american cola si altele de genul sunt blacklisted din start… DAR

intotdeauna exista un DAR…

ieri la AUCHAN la Timisoara , am vazut ceva ce parea deosebit…RC COLA… m-am uitat.. facuta dupa licenta din state.. teoretic suna bine… pretul suna si mai bine… 1 sticla de 2,5 l de RC Cola  + 1 sticla de 2,5 l RC cola cu lamaie  =6,5 ron..adica cu aprox 2 ron mai ieftin decat Coca Cola.. si cum viatza in sine e un experiment, am cumparat…

Concluzia…

RC Cola e combinatia ideala dintre Coca Cola si Pepsi… Adica gazul din ea nu e atat de agresiv precum cel din Coca Cola, iar gustul e mai bun decat la Pepsi… Dupa 24 de ore de la „dezvirginare”  nu da semne ca ar deveni bautura neacidulata si nici nu si-a schimbat gustul (cum face Pepsi)..

So, daca aveti ocazia, TRY IT .. eu ii acord 8,5 stele din 10…

Pentru comapratie, notele mele la alte bauturi ar fi urmatoarele:

– COCA COLA singura care merita 10,

– Dr pepper 9,8

– Suc cu aloe vera la doza (din Ungaria- mai nou si la benzinariile Mol) -9,5

– Chery Cola 9

-Mountain Dew – 8

-7 Up – 7,5

– Pepsi are 6 stele…. …..

– Fanta, Mirinda 3 stelutze mici de tot

Un răspuns to “RC COLA”


Lasă un răspuns

