Traduceri minunate… fara numar….

am o problema cu indexarea unui site de catre google..si cautand o explicatie pentru eroarea primita, am ajuns la site-ul lor de help… care din marea lor darnicie s-au gandit sa il traduca.. ca noa’ romanii e prosti..si nu stie sa parleasca engleza…. si uite ce a iesit:

„De ce antene au târât nu paginile de după 10 zile, în cazul <META NAME=”ROBOTS” content=”index,follow” /> <meta name=”revisit” content=”7 days” />”

„M-am gândit că ar fi logic de ce sunt ei acolo, atunci?”

„Apoi, unele site-ul cealaltă că are ceva de-a face cu serverul în sine? Eu nu sunt persoana care arată, după server.”

„it’s just complică lucrurile tot timpul. same cu browsere dar eu nu am de gând să intre în faptul că acum.”

„În al doilea rând, a fost doar propus de un motor de căutare în British Columbia, care a propus din nou, doar pentru a indicelui de chestii de la British Columbia.”

si la sfarsit mai si intreaba:

„L-ai găsit acest răspuns de ajutor?”   :))))

da cum sa nu …

totul e crystal clear acuma…

Un răspuns to “Traduceri minunate… fara numar….”

  1. Dracool Says:

    mah…. cred ca au astia un ungur mic si cu fras’ pe post de site developer 😆


Lasă un comentariu