Abonamenteeeeeeeeeee aveeeemmmm ..Foarteeee ieftinaaaaaaa :))

Nu stiu daca ati observat dar am introdus in dreapta o chestie de „subscribe” si daca va introduceti acolo adresa de e-mail veti primi un mail de fiecare data cand postez un articol nou… Acuma ma gandesc ca nu e nimeni chiar asa de masokist incat sa isi umple mailul cu articolel mele, dar am incercat si eu…🙂
Oricum , ca sa ma laud, am 1 subscriber: me

Avantajele abonamentului sunt incomensurabile:
– e gratis
– puteti sa-l considerati daily entertainment
– e vorba de cultura pura intr-o forma accesibila si neplictisitoare: puteti sa-l considerati o combinatie de wikipedia cu cancan :)))

Dezavantaje :
– vine zilnic

Oricum o sa fac ture pe centru si pe cartiere strigand in gura mare:
Abonamentuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu … ieftinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa …

Postat in Uncategorized. Etichete: . 3 Comments »

3 Răspunsuri to “Abonamenteeeeeeeeeee aveeeemmmm ..Foarteeee ieftinaaaaaaa :))”

  1. Syro Says:

    eu nu stiu ce am setat ca oricum primesc ce postezi, dar sunt ok, eu nu ma bag la scris pe blog-ul propriu dar citesc cu placere blog-urile altora, pana sa dau de tine mai aveam 2 blog-uri care imi placeau, acum sunt 3😀

  2. Dracool Says:

    numa’ sa nu te puna dreaq sa urli prin vlaicu dimineata la 5😆
    eventual vin cu tine sa te ajut😆


Lasă un răspuns

