Rapcore

Cei ce ma cunosc stiu ca ascult rap.. de vreo 17 ani (God bless Snoop Dogg for What’s my name) .. si o sa ascult…il mananc pe paine… in perioadele grele l-am transformat in terapie…vezi Ill Bill -Unstoppable (link de youtube pt cine e curios) ..  stiu ca pentru multi nu e muzica… sau  nu e muzica „buna”.. ca teoretic   daca asculti rock gen iron maiden si led zeppelin  si alte rahaturi de prin anii 70 -80  ( yeah it’s a beef  for y’all rockers)  eshti cool.. si daca asculti rap eshti vagabond si incult si „vai -shamar”.. But i dont care.. Screw u guyz…  Eu  o sa dau din cap pe un beat bun si la 80 de ani…

dar dar cateodata rapul nu ofera suficienta ura si adrenalina cat sa-mi consume stresul si frustrarile acumulate .. si atunci, trec pe ceva mai hardcore.. adica Rapcore..  adica nu pera departe :))

azi dintr-o lipsa acuta de adrenalina m-am pus sa caut nishte rapcore bun ..  cu pofta de noutati nu rage against .. clawfinger  si alte „clasice” …si am luat trupele pe rand.. si dupa cateva cantece am simtit cum ma transform ..cum incepe sa-mi curga sangele prin venele mele „statute” … si cum imi vine sa sar… sa ma imping ..  sa bag o moshala ..  sau sa iau o bata de baseball si sa ies pe strada intr-un killin’ spree .. dar stati linistiti.. ca nu traiesc intr-un joc virtual..so , don’t panic

Daca vreti sa simtiti si voi un val de adrenalina, ascultati melodiile urmatoare:

Skindred – Rat Race

1AD7 – Fight Back

Inscolence – Poison Well

Si  a sa iesiti din transa fara sa produceti pagube mediului inconjurator si celor din jurul vostru, va recomand urmatoarea piesa..care e super super super tare :

peace

Un răspuns to “Rapcore”

  1. Dracool Says:

    ultima chiar ca-i tare…


Lasă un răspuns

