Primul meu reportaj de la un eveniment cultural

Pentru toti cititorii si fanii mei  fara numar (#31# ) am realizat azi o premiera… un reportaj de la un concert .. adica in timp ce se desfasura concertul, „reporterul” meu sub acoperire transmitea impersii live de la fata locului… nu am pucat si sa luam interviuri, dar pentru o prima actiune de acest gen eu zic ca e beton.

Mai departe va invit sa cititi dialogul purtat (din motive de siguranta nationala am hotarat ca e mai bine sa ascund identitatea informatorului meu, pentru a nu-l pune in pericol si astfel sa pot apela si alta data la serviciile sale):

„anonim: oleeeee… concert Akcent in Armonia… iar se duc pe apa sambetei neuronii mei…

cedrik: hihi

cedrik: cand o fi?
anonim: in 5…4..3..2..1..acum
cedrik: ooo
cedrik: e ceva lume?
anonim: este… media de varsta… 15,78 ani
cedrik: lol
cedrik: pai doar n ai vrea sa fie oameni seriosi ..  ca noi..
anonim: exact
cedrik: ca noi am fost ieri in babylon la animatoare topless :))
anonim: ok…prima impresie… 3 (cenzurat), negriciosi, nedezvoltati…cu gingii mov si par cret… incearca sa scoata niste sunete…
cedrik: cata lume e?
anonim: sunt trei… dar cam numai unu canta (daca se poate numi cantat ceea ce face) ceilalti doi plimba microfonu’ dintr-o mana in alta…si fetele urla… si sar si urla si sar… incredibil
anonim: e plina frate parcarea…desi ma mir, ca majoritatea nu au varsta pt permis
cedrik: las ca si pe vremea noastra la 3se era la fel
anonim: da man… dar am prins si concerte d-alu trestudenti aia, dar aia parca totusi mai cantau… astia jur ca daca beau eu 50 de jack si urc pe scena, uita lumea cum ii cheama…
cedrik: :)))))
anonim: sunt praf praf… chiar bataie de joc… pai au cantat inainte niste fetite de la ceva liceu… pai jur ca le-a dat de invatat la (cenzurat) astia…
anonim: oricum… deja vad ca se cam cara lumea…
anonim: gandeste-te ca au trecut vro 30 de minute…ei acum au incheiat a doua melodie…
cedrik: ooo
cedrik: da akcent aveau melodii faine
anonim: da … dar pe CD
anonim: stii cum cantau soldatii aia in Irak in filmuletele alea de pe iutub… nah… aia-s Mozart pe langa astia
cedrik: looooooooooooooooooool
cedrik: :))
anonim: sincer… inafara de Hrusca si Banica… n-a reusit nimeni sa cante p-aici… au mai fost si andreele alea…banica si balan… se holba lumea la ele la craci, ipotetic erau infipte in cel putin 100 de pu!3… dar de cantat… nimic…
anonim: Sorin Drache…ex ProFM-istu, se ocupa aici de „culturalizarea” clientelei…
anonim: pai daca publicu’ cumpara dupa cum canta afonii astia, maine poimaine se inchide dugheana
anonim: incredibil ce agonie de fiecare data cand incepe o melodie …

Am cenzurat unele cuvinte din dialogul purtat nu neaparat  pt. ca as avea cititori minori, dar  oricum  parca un cuvant cenzurat iti poate purta imaginatia mai departe decat cuvantul original din text.

Un răspuns to “Primul meu reportaj de la un eveniment cultural”

  1. Dracool Says:

    hai man …. lasa vrajeala… recunoaste ca ai fost la concert si ti-a placut cum au cantat „fetele” de la akcent…
    nu o da la hoha ca nu tine😆


Lasă un răspuns

