Visand cu ochii deschisi la vara care va veni

Fiind un visator de felul meu, un cautator permanent, tot timpul caut oferte,  analizez , compar.. chiar daca nu-mi permit.. Consider ca jumatate de ora de visare cu ochii deschisi relaxeaza mai mult decat alte metode mai mult sau mai putin ortodoxe..

Eu sunt genul de om care trebuie sa stie pt ce trage , altfel pofta de munca e 0 (zero). Asa a fost si cu masina.. O iau si pe urma vad eu cum ma descurc…  asa cu toate.. si cand e vorba de concedii.. programez ceva ok ..apoi trag eu tare sa fac bani…

deja am inceput cautarea pt la vara.. dupa  3 veri fantastice (Italia,  Viena si ultima Budapesta + Balaton) ma gandesc ce voi face vara asta. ..oricum bani nu am , job nu am ..dar daca gasesc ceva sa-mi placa o sa am o motivatie in plus sa trag tare.. Plus ca analizand ofertele de afara, vad ca nu e deloc asa expensiv cum ar parea la prima vedere..

Sa va dau un exemplu si apoi sa va dati cu parerea:

– sudul Frantei.. pe litoral…  o localitate  de genul:

o imbinare de clasic , romantism si relaxare:

Marseillan

cazarea: de vis: o vila intreaga, care contine:

-1 x Double Room

-1 x Family Bedroom

– 1 living

– 2 bai

– bucatarie

plus:

– Double sofa bed provides sleeping for two extra people in living area.

– 2 Single beds and / or cot provide flexible extra sleeping arrangements in the largest bedroom for families…

adica 7-8 paturi in total …

Adica ideal pt un roadtrip de genul: 2 masini -> 8 oameni

Pretul mi se pare super ok:   580 euro / saptamana in full sezon..in august… adica la 8 oameni iese 70 euro/persoana/saptamana… ce e tare e ca in ianuarie e 800 euro toata luna🙂

Si tinand cont ca eshti la 2 ore jumatate pe autostrada de Barcelona , tot cam asa de Cannes si Monaco si ca se pot face excursii pe la castelele din sudul Frantei mi se pare ca ar fi excursia ideala..

Acuma ramane de vazut daca ramane doar un vis (cum a ramas excursia in Puglia) sau se va materializa…

3 Răspunsuri to “Visand cu ochii deschisi la vara care va veni”

  1. Tavi Says:

    baaaaaa…..asta kiar e superoferta……580Euroi….kiar nu e mult…… cred ca daca te uiti pe ofertele de pe litoralul nostru (care e de toata jena) gasesti preturi mai mari.

  2. Dracool Says:

    man…. deci la vara mergem in Franta…. suntem deja 3…. inca 5😉


Lasă un răspuns

