cedrik the chef

Fiind o dimineatza plictisitoare de miercuri (cea mai neutra zi din saptamana) si trezindu-ma bine dispus pe la 11 si jumatate mi-am amintit de tentativele mele culinare de acu ceva vreme ( https://blogofcedrik.wordpress.com/2009/09/07/plictiseala/ )  si ca in una din sesiunile mele de shopping am cumparat ceva praf de clatite de la Kaufland –  ceva super ieftin , sub 2 lei, si  m-am pus sa-mi pregatesc micul dejun.

deasupra era cum arata produsul pe rafturi , dedesubt ce a iesit:

Evident fiind un begginer absolut  in domeniu, gustul e ok  (n-avea cum sa nu fie) dar „aspectul comercial”  e undeva la 7/10 . Oricum sunt fff bune.

Pret:  plicul de praf 2 ron (maxim) , a mai fost nevoie de 1 iaurt simplu (1 ron) si   1ou   – 50 bani…  adica 3,5  ron

De facut se fac in 10 minute…

Concluzia: merita.. evident pt toti cei care habar n-au sa faca aluat de clatite singuri (stiu ca e simplu, dar nu multumesc)

2 Răspunsuri to “cedrik the chef”

  1. Dracool Says:

    plicul de praf numa’ 2 lei ???
    ce delear ai fraierit ??? 😆
    daca mai vrei praf cred ca am ceva pe dulapul din baie langa harpa…😆

  2. Dan S. Says:

    incearca astea: http://allrecipes.com/Recipe/Good-Old-Fashioned-Pancakes/Detail.aspx

    PS: recomand sa nu folosesti asa multa sare si nici asa mult praf de copt cat zice acolo😉


Lasă un răspuns

