me – half man half cyborg

Unul din site urile mele preferate, go4it.ro , evident despre noutati din domeniul IT -gadgets, a lansat o campanie -comcurs in care faci un test si rezulta cam cat esti om si cam cat e cyborg in tine. Exista si premii, printre care un laptop Alienware (visul oricarui cunoscator) . Ce credeti ca a iesit la testul meu?

Powered by go4it.ro

Powered by Jocuri Online Apropo.ro

3 Răspunsuri to “me – half man half cyborg”

  1. Dracool Says:

    man… your hopeless….
    mie mi-a iesit 30%…

  2. Dan S. Says:

    72% :)))

  3. cedrik Says:

    las ca si eu sa ajung la 93 am trecut prin 30 si apoi 72.. directia e buna si la voi.. doar ca eu am ajuns mai departe :))


Lasă un răspuns

