Atentie sporita ce comandati/mancati in baruri

De ceva vreme mergem in weekend, seara,  la un bar de pe centru. Ne-am facut un obicei: o portie de cartofi prajiti si o bere/suc..Uneori mai bagam o bila (cu tacul, nu cu acul)… Toate bune si frumoase,  pana intr-o zi cand ne-au anuntat ca le pare rau, dar nu mai fac cartofi prajiti. Inschimb, super oferta, fac chipsuri.  Daca vrei cartofi prajiti si cineva iti  ofera chipsuri clar nu e acelasi lucru.

Sambata eram cu un prieten, eram flamanzi si am zis ” hai sa incercam chipsurile sa vedem cum sunt”.

Evident, pentru orice om normal, chipsuri  = cartofi taiati felii fff subtiri si prajiti.  Se pare ca nu si pentru cei din barul respectiv, care au reinventat termenul chipsuri. Cu ce am fost serviti la masa, in poza urmatoare:

adica , atentie, lipie de saorma  desfacuta si prajita in muuuuult ulei.  Si vandute la 6 RON portia.  Daca nu era sosul cred ca era cea mai scarboasa mancare de pe planeta.

Toti care au vazut poza au zis ca nu sunt tot la cap ca am mancat asa ceva.  Spre marele meu regret, am mancat.. aproape jumatate de portie.

Nu cred ca mai trebuie sa va zic ca sambata noaptea si duminica mi-a fost rau de am crezut ca fac hepatita… Abia azi, miercuri mi-am revenit din starea de greata, scarba si am avut iar pofta de mancare.

Postul asta e un fel de „Aviz amatorilor” ..

Intrebare pt cititori (daca exista): voi ati fi mancat asa ceva?

5 Răspunsuri to “Atentie sporita ce comandati/mancati in baruri”

  1. Dracool Says:

    nah… poti sa-ti bagi pula-n Volksbier-ul tau…
    eu le aruncam in fata „chipsurile” si le turnam sosul in pantaloni…
    te bagi in boala din cauza unor nemernici…

  2. Maddy Says:

    doamne florin dar la ce local mananci? cum sa prajeasca lipie in ulei? cine a mai pomenit asa ceva?
    m`am uitat pe poza inainte sa citesc textul si am crezut ca`s sorici.

  3. Dan S. Says:

    cred ca bucatarul lor o fi citit reteta prost pe undeva. eu stiu ca-s bune coapte la cuptor stropite cu putin ulei de masline si condimente.
    apropos, prima oara cand am vazut poza am crezut ca e sorici de porc :))))


Lasă un răspuns

