De ziua mea

Maine va fi ziua mea.. si cum azi ma plictiseam, mi-a trecut prin cap ca as putea sa-mi fac eu singur tortul.. de ce sa mai deranjez pe altcineva? Si cum Dr Oetker vrea sa ajute cofetarii amatori (God Bless Dr Oetker) misiunea mea a devenit una simpla.. ca oricum am ales un tort simplu, nu ma pun sa fac  eu acuma torturi fantezii si tot felul de s.f. uri…

So, ce e nevoie:

1 Cutie dr Oetker – diplomat cu frisca – 10 ron

2. 2 oua – 1 ron

3. 1  l lapte – 3 ron

4. un compot ananas – 3 ron

TOTAL  17 ron

BUCURIA DE A-TI FACE SINGUR TORTUL DE ZIUA TA : PRICELESS

reteta si fazele de lucru, pe scurt , vizual,  in poza urmatoare:

ca de obicei, aspectul nu e chiar unul foarte comercial, dar tortul e  facut pt a fi mancat nu pt a fi pus intr-o vitrina :))

8 Răspunsuri to “De ziua mea”

  1. Dracool Says:

    La multi ani,batrane!!!!
    Comenzi pentru acasa iei ??😆

  2. cedrik Says:

    saru’mana.. iau si pt acasa.. bani sa iasa… dar sunt incepator..nu garantez rezultate optime :))

  3. Mon Says:

    arata chiar ok si sunt convinsa ca e si bun , mai un pic si-l ajungi pe cake boss de pe tlc:) si daca tot l-ai facut cu un scop : la multi ani

  4. Dracool Says:

    mah…. sa fie comestibil…. aspectul nu conteaza..😆

  5. Maddy Says:

    arata bine tortul
    la multi ani!

  6. Dan S. Says:

    La Multi Ani! (scuze de intarziere :()
    Felicitari pt tort. Arata teribil de apetisant!😀

  7. cedrik Says:

    multumesc pr urari.. am vrut sa pun o parte din tort la sharing la dc++ , dar m-am gandit ca nu o sa vrea nimeni :))


Lasă un răspuns

