Bianca lu’ Cedrik

De ceva vreme incoace, toata lumea care vine in Arad (prin toata lumea inteleg vedetele ) vor sa-si faca poza cu mine ..sincer nu inteleg de ce, dar ma tot suna.. „vezi ca maine vin in Arad .. vreau neaparat sa ne intalnim sa facem o poza”…

A fost Mighty Mo .. nu stiu daca ati vazut la gala din Arad, avea tatuaj pe spate „Cedrik”.. evident a fost musai sa fac poza cu el .. ca doar a venit de departe..sa nu-l dezamagesc cumva… Apoi Oreste Teodorescu acu vreo luna…  baiat super simpatic…

Intr-o sambata , acu vreo sapt -2 .. stateam relaxat si vad ca suna telefonul… pfuu numar necunsocut.. sa raspund, sa nu raspund… o voce de femeie.. am picat din hamacul in care dormitam la soare cand mi-a zis numele: Bianca lu’ Bote…  ca trece prin Arad, ca merge in Bazzara, ca bla bla si hau hau …ca poate imi fac timp sa merg si eu in Bazzara  sa ne vedem..

Doar n-am fost prost sa refuz invitatia…

A fost prima noastra intalnire… ce Adrian Cristea… Ce Botezatu …  aia e istorie… a si zis ca de acuma  vrea sa i se zica Bianca lu’ Cedrik  ca parca suna mai frumos ..

Pentru cei care nu ma cred, va dau mai jos dovada:

Stiu ca eram crispat, incordat sau cum vreti sa ziceti,  nu trebuie sa scrieti asta in commenturi,  dar cine nu ar fi fost in locul meu? ca doar a fost prima intalnire… gandul ca poate, curand o sa apar prin Cancan si Click.. pfuu.. m-a panicat… :))

p.s.  cei care ati avut rabdare sa cititi pana aici, poate ati observat, poate nu, postul e inclus la categoria „Vise”… asa ca acet articol, trebuie „citit” tinandu-se cont de asta.. intelegeti voi printre randuri,ca doar sunteti destepti :))

3 Răspunsuri to “Bianca lu’ Cedrik”

  1. Dracool Says:

    si ??? vreo eruptie vulcanica in pantaloni ???? 😆

  2. Dan S. Says:

    eu cred ca te uitai in directia gresita😛


Lasă un răspuns

