Aventuri la striptease

Vineri seara, am facut o treaba pe care trebuie sa o faca orice barbat .. macar odata in viata .. am fost la striptease…  sa nu va ganditi ca de hobby, lipsa de activitati  sau de plictiseala… sau de masochism (o sa vedeti de ce) .. era   un fel de chef de burlaci si cum n-am gasit locatie unde sa ducem fata/fetele, am mers direct la sursa…

Ca sa fii cu adrenalina la maxim, cum te asezi cum  iti da meniul.. si cand te uiti la el simti un gol in stomac … si automat te gandesti ca se duce bugetul pe o saptamana…  pt ca un suc e 25 ron (si nu te poti intinde pe el o ora), cea mai ieftina bere de 0.33l e  30, wiskey 100 /50 ml, o sampanie 1200 ron…  asta cu alcoalele… ca daca e vorba sa pui mana pe ceva, te arde, se usca singura si pica :))

ati fost vreodata prin piata de flori? unde cum faci un pas cum esti agresat de vanzatoare? ce doriti,  avem asa, avem asa… mai faci un pas sare alta cu gura? …  ceva de genul e la striptease.. doar ca alta e tactica…  daca in timp ce danseaza vreo tipa te uiti la ea mai insistent ( lucru normal ca doar e o femeie goala ce arata bine) , cum e  gata dansul cum se aseaza langa tine , te intreaba una-alta.. apoi te intreaba daca poate sa bea un wiskey cu tine…

pentru cineva ce merge acolo de hobby si are bani, multi bani,  e un inceput promitator… pt noi, restul muritorilor e un fel de minicosmar … ca trebuie sa vezi cum te scoti.. ca daca pe langa aia 30 ce ai dat pe un suc /bere mai merge 100 pe ceva wiskey,  se complica lucrurile  (ca noaptea e lunga si probabil mai mergi si in alte parti)… asa ca incepi… sa cauti scuze… noi  (oameni tzacaniti) am inceput … oare nu-mi suna telefonul sa trebuiasca sa plec? mai ne sopteam unul altuia : suna-ma asa discret,  ies afara ca si cum ar fi important, apoi te sun si eu pe tine si plecam :))  evident cautam „scuze” de astea ca sa ne distram nu ca  am fi vrut noi sa plecam …..  ne si imaginam ce sa raspundem la fata:  ca suntem pocaiti, ca suntem cu masina,  ca inca nu a fost salariul…  si evident la fiecare idee ne tavaleam pe jos de ras (tipic pt noi)…   a fost ceva de gneul ca si cum ai scapa  o turma de adolescenti la striptease… ca in fond chiar daca suntem la categoria 30 +/- 2-3 ani  tot 15-16 avem cand suntem impreuna…

dar pe ansamblu a fost ok.. tipele ok, cam fara tragere de inima la dans;locul ok…  (neavand baza de comparatie, nici anterioara si probabil nici pe viitor nu voi avea) a fost ok🙂

P.S. pana la urma s-a compensat cheltuiala cu cea de sambata seara cand m-am rezolvat de niste invitatii si am mancat gratis purcel la protap si gulas (ffff bun)… si da, a fost o exceptie..tot vegetarian raman….

3 Răspunsuri to “Aventuri la striptease”

  1. Maddy Says:

    daca nu le`ati cumparat whiskey normal ca nu aveau tragere de inima la dans, le trebuia niste energy.

  2. cedr1k Says:

    e clar ca n u aveam noi ce cauta acolo…. ca criza fiind, ultima grija e sa bagam wiskey in dansatoare🙂

  3. Dracool Says:

    ai uitat ca esti cosmetician la Kuki , eu frizer , Maka manichiurist…. si Loco gay😆
    Albu se gandea la cainele mort de afara😆


Lasă un răspuns

