Colectia de procesoare – part 2

Zilele trecute am terminat de completat pe panouri colectia de procesoare… am ajuns deja la 175 bucati .. de la 2.5 mhz din 1978   la 3000🙂..

dar cuvintele sunt de prisos.. va las cu pozele:

+ o gramada pe slot care nu le pot pune pe panouri.

Cu ocazia asta, amintesc ca cumpar orice procesor.. preferabil cat mai vechi posibil.. bun sau stricat… preturi? 2-3-5-10 ron.. depinde cat e de vechi si daca il mai am sau nu.. evident accept si donatii🙂

7 Răspunsuri to “Colectia de procesoare – part 2”

  1. alex Says:

    am eu 3 procesoare amd sempron unu 2800 duall core unu 3000 si unu 3200 sunt bune ne intelegem la un pret

  2. Ady Says:

    am un e5450, un e7300 si un e2180 as vrea sa la schimb un quad core

  3. valentin Says:

    buna seara…ma ocup de reciclari materiale electrice printre care si componente pc,daca imi spuneti ce procesoare din seria mai veche va intereseaza poate va pot ajuta cu ceva daca merita deranjul…o seara buna


Lasă un răspuns

