Italienii – cei mai ordinari oameni

De multa vreme simt ceea ce am scris in acest titlu…. dar acuma i-a venit randul sa apara pe blog…

Ce m-a determinat sa scriu asta? Faptul ca gunoaiele de italieni l-au aplaudat pe criminalul romancei …. Indiferent de conditiile in care s-a desfasurat acea crima, de ceea ce e in spatele ei,  mi se pare cea mai ordinara chestie sa aplauzi un criminal… Dar astia sunt italienii.. cei mai ordinari oameni…

DA .. IN  CEEA PRIVESTE  ITALIENII   SUNT XENOFOB ….

pentru ca:

1. Sunt inculti

2. Sunt prosti

3. Sunt ignoranti

4. Sunt barfitori

5. Sunt tepari

6. Sunt laudarosi

7. Sunt lasi

8. Sunt scarbosi

9. Sunt libidinosi

10. Sunt perversi.

12. Se imbraca oribil

11. Trateaza pe romani ca pe niste fiinte inferioare

….

mai vreti? eventual ma puteti completa daca va mai vine ceva in minte.

Si problema e ca majoritatea lor au majoritatea acestor trasaturi negative…..

Si  sa va raspund la intrebarile ce va trec prin cap:

– da , generalizez : exceptiile de la regula au fost atat de putine incat imi permit sa generalizez;

– da, am cunoscut personal suficienti italieni incat sa-mi fac parerea asta

– da, am lucrat pt italieni 6 ani  .. ceea ce insemna ca zilnic am avut tangenta cu mai multi italieni…

-da, de fiecare data cand cunosc alt italian ma gandesc „uite in sfarsit un italian de treaba” …  dar de fiecare data realitatea ma contrazice…

Si ca sa fiu sincer pana la capat, am cunoscut 2 italieni care au fost de treaba: Diego, cu care am fost coleg la Binalia cativa ani si Bruno cu care am fost coleg la Trever cam 1 an (Bruno oricum are tata francez si mama austrica, so…. nu e o exceptie de la regula), si pe care ii salut cu ocazia asta, acolo unde sunt acuma .. unul prin Italia si unul prin Romania (cred)…

Astept sa vina  1, 2, 3..10…   la rand care sa fie oameni cumsecade si la locul lor ca sa-mi schimb parerea… dar cred ca mai mari sanse am sa castige Rapidul Champions League -ul…🙂

p.s. postul se refera mai ales la cei de pe la noi… ca in italia am fost si am cunoscut si oameni foarte cumsecade….

5 Răspunsuri to “Italienii – cei mai ordinari oameni”

  1. David Says:

    … ai uitat: sunt porci, magari, boi … adica au cele mai urate trasaturi ale acestor sarmane animale total nevinovate fata de ei …

  2. cernea Says:

    rapidul nu o sa castige nici daca joaca singuri in finala🙂

  3. 1Guru Says:

    si cativa din ei sunt gay😆

    da-i mah dreaq de gunoaie….

  4. Adi Says:

    Pe cei din Italia poate doar i-ai intalnit si nu ai ajuns sa-i cunosti… sau poate nu erau italieni… mai da-le o sansa sa-si apere onoarea.
    In rest, vred ca prezentarea ta e corecta, poate nu completa, dar cu siguranta foarte corecta. Nota 10.


Lasă un răspuns

