Super realizare

Ieri noapte am avut prima mare realizare din cadrul unui hobby al meu mai recent: pokerul online.

La un turneu din cadrul East European Poker League –  divizia a doua, mai precis etapa de ieri, din 576 participanti am ajuns la masa finala (in primii 9) si pe locul 9 m-am si oprit…

Turneul a durat 4 ore si jumatate, a fost greu, dar am avut noroc in momentele in care aveam nevoie de el..  Nu e mare realizare,  mi-a adus doar 0.8 Euro castig, dar mi-a adus 10 puncte  in cadrul campionatului…

il consider un prim pas…🙂

sper sa mai vina si altii…

5 Răspunsuri to “Super realizare”

  1. Dan S. Says:

    bvbv, candva bagam si eu turnee de la birou. stiu ca nu-i usor si-ti trebuie si putin noroc😉

  2. David Says:

    Aaaaa … De asta nu ghetzi situ ! …

  3. 1Guru Says:

    oho…. deci ti-am redat microbu’ …. muhahhahahahaha

  4. Dan S. Says:

    de prg asta ai auzit?


Lasă un răspuns

