Maxim (Edward Maya – Stereo Love)

Ca romanii au „succesuri ” muzicale pe afara  se stie de ceva vreme… ca au concerte pe bani frumosi prin tari care mai de care mai exotice, iar se stie… Ca Stereo Love a lui Edward Maya are peste 100.000.000 vizualizari pe Youtube se stie si e super mega WOW…

Dar am gasit un filmuletz care zic eu e MAXIM ce poate sa spere un artist – roman, strain, de care o fi:  un stadion intreg (cateva zeci de mii de oameni) canta o melodie.. si nu e in timpul unui concert.. nu .. e inaintea unui meci de fotbal.. si melodia, ati ghicit, Stereo love…  care  eu zic ca poate sa intre linistit in istorie ca fiind cea mai de succes melodie romaneasca EVER….

later edit (mai un filmuletz):

3 Răspunsuri to “Maxim (Edward Maya – Stereo Love)”

  1. Maddy Says:

    super tare. imi place si de inna pentru ca e profesionista. se tine de muzica si nu are nici o treaba cu balciul monden de la noi. imi plac aparitiile ei si costumele de scena si am fost mandra sa vad clipuri cu ea cantand in fata a mii de oameni.
    vara trecuta imi placea ca auzeam muzica dance romaneasca pe posturi de radio italiene, austriece, etc.

    • cedr1k Says:

      pai vedetele care chiar au talent si succes nu au nevoie de scandalurile din showbiz ul autohton… si nici sa apara pe scena mai mult dezbracate si cu show uri aproape prono…

  2. 1guru Says:

    mda… vedetele pizdii…
    daca niste ciufuti de toata pula au ajuns vedete, suntem pe drumul cel bun..
    kkt…


Lasă un răspuns

