Vodafone- darnicie fara limite (buna gluma, nu?)

Luna trecuta am reusit sa-mi fac un cost suplimentar de  31 euro (la Vodafone) ..  pe langa cele 2 abonamente vodafone si cel de orange…  mi s-au muiat genunchii cand am vazut costul .. dar ce sa facem ..shit happens  (all day) everyday … sau 24/7 … in fine .. ce vreau sa va povestesc e altceva…

am sunat la serv clienti ca vreau sa-mi schimb abonamentul cu unul mai mare..mai bine dau 3 euro in plus la abonament si am 250 minute incluse in plus  decat sa fac infarct cand verific costul.. ok .. nici o problema.. abonament nou, minute destule..

am verificat minutele cand a inceput luna noua,  si am vazut ca mi-au disparut minutele de fidelitate ( dupa 10 ani in retea) – 30 minute in  reteaua Vodafone… va dati seama ce bucurosi sunt cei de la Vodafone ca de 10 ani platesc abonament, ca-mi ofereau GRATUIT 30 de minute in retea…. si cine isi ia cartela noua, pt 5 dolari are 10.000 minute…. daca facem un calcul, clientii noi platesc 1 cent pentru 20 minute….   adica cele 30 minute ale mele ar costa cam 1,5 centi…. oricum nu mai conta ca nu le mai aveam…

am suant la serviciul clienti… un tip de acolo imi spune ca la abonamentele noi nu se mai acorda bonusuri de fidelitate… ceva de genul „ce vina am eu ca esti fraier si ai platit 10 ani abonament?” …  i-am facut un picutz de tambalau (in limita bunului simtz).. si a cazut BOMBA:

” Pentru ca sunteti client fidel de 10 ani, va pot oferi de la mine cele 30 minute, chiar daca abonamentele noi nu mai prevad asa ceva” ..

mi-au dat lacrimile de bucurie, simteam ca plutesc… mi-a fost frica sa nu fac infarct de atata fericire….

evident glumesc…

replica a fost de mai putin bun simt: nu multumesc..nu am ce face cu ele… am in abonament incluse 500 si am la orange abonament cu 900/120 minute .. eu intrebasem asa ca idee…. sa stiu  de ce mi-ati luat un bonus pe care l-am castigat prin contractul semnat cu voi…..

CONCLUZIA: Vodafone, in marea darnicie, dupa 10 ani de contract si zeci de milioane platite (estimez in jur de 100) mi-a dat 30 minute in retea CADOU….  si acuma imi dau lacrimile de emotie.. nici nu stiu cu cine sa vorbesc minutele alea ..sa impartasesc bucuria cadoului

VODAFONE .. SUNTETI O FIRMA DE CACAT (scuzati expresia)….

Lasă un răspuns

