Vise ciudate – numar nou

ma bucur cand mai am cate un vis ciudat sa v-il pot impartasi .. ca de fapt de aici a plecat ideea blogului … sa va povestesc visele mele ciudate …  (favoritele meu aici si aici)

duminica noaptea am avut din nou un vis foarte ciudat.. din care imi amintesc doar fragmente .. dar pe acelea cand le rememorez mi se face pielea gaina ce senzatii puternice au fost…

eram undeva intr-un apartament nou, necompartimentat.. de fapt semana mai mult cu un sediu de firma… si eram cu  cativa oameni care imi aratau acest loc…  si am avut o discutie cu unul din ei, ceva de genul de genul:

– stii cladirea aia din dubai ? cea mai inalta de pe planeta? care are vreo 800 m inatime?

– da, ii zic, am citit si am avzut poze…

– ne-am cumparat acolo sediu.. la ultimul etaj.. tot etajul e al nostru…

– wow.. ce tare.. zic eu

– de fapt, acuma acolo suntem, … daca vrei poti sa te uiti pe geam….

Eu de felul meu sufar de rau de inaltime…  cand am auzit deja m-a luat cu ameteala… si eram departe de  orice geam ..dar m-am apropiat cat sa vad ceva pe geam.. si undeva departe, acolo jos se vedea pamantul.. de fapt era desert.. era tot galben … si se vedeau cladiri mici ca niste puncte si  alti zgarie nori care erau  ca niste betisoare acolo jos…  foarte impresionanta si realista privelistea.. m-a cam luat cu ameteala cand am constientizat la ce inaltime suntem…

la scena urmatoare eram jos, in fata cladirii, trebuia sa urcam cu liftul pana la ultimul etaj.. si eu , cum sufar de rau de inaltime, am intrebat  „cumva liftul are geam prin care se vede afara?” si am primit raspuns ceva de genul „da, merita la ce priveliste este”..  si m-a apucat  panica si am zis ca eu urc pe scari…. si am inceput sa urc… la etajul 6, tot etajul era ca un fel de cladire parasita..si erau multi oameni.. unii stateau acolo intr-un fel de corturi, era si ceva chef.. si dintr-odata mi-am dat seama ca eu caut pe cineva .. si m-am tot invartit pe acolo cautand persoana respectiva..si nu am agsit-o .. apoi nu-mi amintesc ce s-a mai intamplat…

oricum privelistea de la geamul ala, bag mana in foc ca e reala,… si acuma ma ia ameteala cand imi amintesc…

vise ciudate

2 Răspunsuri to “Vise ciudate – numar nou”

  1. 1guru Says:

    man… data viitoare cand te mai visezi la ultimul etaj , ia baga si tu un base-jumping…😆 atunci sa vezi senzatii tari …. yuhuuuuuu!!!

  2. Laly Says:

    La ce etaj ziceai? Sa incerc sa visez si eu. Eu stiu sa zbor in vise!:P


Lasă un răspuns

