Diablo 3

Citind un articol pe go4games.ro  m-a umplut nostalgia… In curand se va lansa Diablo 3 un joc de care ma leaga muuuulte amintiri…

Era prin 97 ( pfuu 14 ani de atunci ) … eram clasa  a 12-a (care apropo  mi-am petrecut-o in proportie de 85% in laboratorul de info al scolii sau peste drum la Computer Club)… Am pescuit nu mai stiu de unde un cd de la o revista franceza de pc-uri, care avea demo-ul de la Diablo 1 (il mai am si acuma). Cum acasa nu aveam computer, singurul loc unde ma puteam juca era la scoala… si cum singurul computer ce rula la vremea aia jocul era cel de la catedra din laborator, cu aceptul profesoarei (ii multumesc pe aceasta cale) in timpul orelor stateam frumos la catedra si ma jucam.. si in pauze si apoi si in orele in care laboratorul era gol (indiferent de ce ore aveam eu)  … ca o paranteza, de chestia asta cu laboratorul de info ma leaga o intamplare ff amuzanta : la sfarsitul cl a 11-a , in ziua cand se dadeau premiile si chestiile de genul asta, am profitat de laboratorul liber si cu inca un coleg am mers sa ne jucam …. si ne-am jucat, si ne-am jucat…  rupti de realitate…  si cand ne-am gandit noi sa iesim afara sa vedem ce se mai intampla, afara era deja seara, usa la laborator incuiata (cu noi inauntru) si liniste deplina.. si ne-a apucat o panica maxima ca pe vremea aia nu erau mobile sa poti sa suni…  si am tot strigat si am strigat, pana la urma am auzit o voce.. era directorul scolii care terminandu-si treaba  pleca spre casa .. si ne-a eliberat…

Revenind la Diablo , demo-ul acela m-a impresionat.. inainte avusesem experienta cu jocurile de DOS gen DUNE , MARIO,  cu jocul de masini LOTUS (cu o grafica „de vis” ),  RAPTOR … jocuri foarte putin interactive…  in care cel mult mergeai stanga dreapta sau dadeai niste clickuri ( de multe ori cu tastatura) pe mesajele de pe ecran.. DIABLO era altceva… CD ul acela continea primul stagiu .. cel cu biserica … si puteai sa te invarti , sa cauti .. nu erai limitat ca la celelalte jocuri … gaseai una, alta, mai o sabie, mai un cutit, o armura ..   demo-ul il terminai relativ repede, dar era o chestie deosebita la el: de fiecare data cand te jucai , erau altfel puse itemurile… doar harta era aceeasi…  astfel incat de fiecare data parea tot altceva… si ma puteam juca la nesfarsit ….

A fost primul joc care m-a  marcat… apoi a venit perioada de vreo 2 ani (98 -2000)  cat am lucrat la Club 3d unde toata ziua ma jucam pe computer si ma „dadeam” pe net .. A fost  perioada de aur a jocurilor cu Warcraft 2 , Stracraft, Quake 2, Heroes 3 , PRIMUL GTA  .. primele placi video cu grafica 3d (Voodoo still rulez)  ca ne uitam la monitoare ca la urs  cat de mishto se vedea …  si totodata primii virusi cu care am luat contact :))

Diablo a fost cel care a facut ca RPG urile sa fie jocurile mele preferate: Diablo 2 ,  Dungeon Siege, Baldurs Gate, Arcanum , chiar si seria Gothic …  si acuma mai recent MMORPG ul Guild Wars

Abia astept sa apara Diablo 3.. Nu (mai) sunt  gamer, in afara de Farmville (si ala abandonat momentan) nu m-am mai jucat nimic de mult…. dar de dragul vremurilor trecute o sa-l iau original si o sa ma joc  pana o sa-mi vina acru :))

Va pun trailerul poate va fac si voua pofta:

 

Un răspuns to “Diablo 3”

  1. Zeze Says:

    Frumos…same thing for me… Aceleasi jocuri ma jucam si eu, doar ca eu eram tripat f tare pe Warcraft 2 si apoi Starcraft…. Ce vremuri… ce vremuri…


Lasă un răspuns

