Ce se vinde la Real Hypermarket …

Intr-o sesiune de shoping,  la REAL Hypermarket,  din viteza mersului cu caruciorul printre rafturi, mi-a sarit in ochi o denumire: „FUCKS” .. hmm ….  cum sa se vanda asa ceva la  supermarket?  ca mi-e si jena sa traduc .. si e  si la plural: un FUCK , 2 FUCKS :))  …….  suna a super oferta de bordel …   daca era o marca  noua de prezervative mai ziceam .. dar, priviti:

Real Hypermarket vinde  "FUCKS"  :)

Real Hypermarket vinde "FUCKS"🙂

Cineva sa-i anunte ca se scrie cu H nu cu K :))

7 Răspunsuri to “Ce se vinde la Real Hypermarket …”

  1. 1guru Says:

    la pretul ala …. e futai curat =))

  2. bmxro Says:

    Cool, tre sa ma duc si eu sa vad chestia asta, e tare!

  3. valicsek ionela Says:

    in ce oras era facuta poza?

  4. valicsek ionela Says:

    eram sigura… ! dar na am vrut sa mi se confirme in alt mod!

  5. cedr1k Says:

    sincer cand am vazut am zis ca 100% e o gluma a unui angajat .. pe undeva raspunsul tau parca confirma banuiala mea .. am dreptate? din cate am vazut ai lucrat la Real.. in Arad ?

  6. valicsek ionela Says:

    da si ma asteptam ca s-au mai intamplat pociri din astea de denumiri.


Lasă un răspuns

