Atentie la produsele CIEL ROMANIA !!!!!!

Daca doriti sa achizitionati un produs al companiei CIEL, ganditi-va de 3 (mii de ori )  ori inainte …

Cel mai important argument? Indiferent cati bani dati pe program, e posibil sa  contina limitari ….. practic cumparati un produs demo pe bani grei….

De ex:

Ciel gestiune comerciala , versiune in retea: cost inclusiv abonament pe un an  2020 ron….  O caruta de bani tinand cont ca sunt o gramada de programe gratuite care fac cel putin la fel de bine treaba ca si cele de la CIEL … Bun  .. Sa spunem ca sunteti masochisti si dati banii astia… Dupa o vreme, vreti sa faceti o factura….  Programul e limitat la 99 pozitii..  daca vreti o factura mai mare de 99 pozitii  modificati in setarile documentelor si puneti cat doriti…

 DAR

ca e un Dar cat CHINA , NU VETI PUTEA LISTA FACTURI MAI MARI DE 33 POZITII  (CATE INCAP PE PAGINA) … Probabil ca au zis ca daca Isus a trait 33 de  ani, asta e marimea maxima admisa a oricarei chestii de pe lumea asta, inclusiv a unei facturi : 33 pozitii….

Si faci factura, linistit, cu vigilenta adormita de gandul ca ai dat 2020 ron pe un program, ajungi la 110 pozitii cat ai nevoie ..  dai print si iese prima pagina .. in prima faza te uiti daca mai e hartie in imprimanta… este..  mai dai odata, iese tot prima pagina ..incepi sa crezi ca te-ai zapacit de cap de la prea multa contabilitate…  cauti, nimic… evident raspunsul cel mai simplu: relatii cu clientii la CIEL ROMANIA .. ca doar dai 700 ron /an abonament … Si vine cel mai sec raspuns posibil:

„Ne pare rau, nu se pot lista facturi mai mari de 33 pozitii .. daca totusi aveti o factura mai mare de atata, putem sa va facem , CONTRA COST , un nou format de factura pe mai multe pagini  …. ”

FAZA LA CARE RAMAI TAMPIT .

Cum KKT (ca eu nu injur, ca altfel coborau 7 mii de armate de sfinti din cer ) sa mai dai bani in plus  pe ceva ce trebuia sa fie inclus in pret ? Inteleg daca ceri sa iti modifice ceva specific tie, da platesti.. ca esti boier si iti permiti chestii personalizate… dar cum sa platesti ca sa ti se scoata  o limitare de la un program pe care ai dat 2020 ron?

Evident ca daca-i iei mai tare,  ceri sa vorbesti cu un sef,  le faci putin tambalau (in limita bunului simt,  pastrezi bagarile, scoaterile si aluziile  la mame si neamuri in gand ) intr-un final ajungi la chestia : haideti ca de data asta  o rezolvam , dar sa stiti ca de data viitoare veti plati modificarile….. 

Ca ei, in limitarea lor intelectuala, nu vor sa priceapa in ruptul capului care e diferenta intre o  modificare ceruta si eliminarea unei limitari….

Sunt foarte curios care e parerea Protectiei Consumatorului …. si sunt foarte tentat sa o aflu ….

Asta e doar o problema de care m-am lovit eu …  cine stie cate mai sunt… si cine stie cate victime musca momeala si mai platesc aprox 75 ron + tva „modificarea” ….

Asa ca,  ganditi de 2  ori inainte.. .. ..  acuma stiti chestia asta, pana acuma nu era trecuta nicaieri.,…

17 Răspunsuri to “Atentie la produsele CIEL ROMANIA !!!!!!”

  1. Alina Says:

    Cred ca fiecare program are limitarile lui. Eu una sunt multumita deaorece in prima luna dupa vanzare mi s-a oferit posibilitatea sa il testez si daca nu imi convine ceva primeam banii inapoi. Modificarea cu factura pe mai multe pagini am cerut-o si eu si mi-a dat raportul fara costuri si fara insinuari de costuri.Acum ce sa zic fiecare cu parerea lui dar eu chiar sunt multumita ca imi scoate toate rapoartele de care am nevoie si pentru costul care nu mi se pare mare face destul de multicel

    • cedr1k Says:

      de acord cu tine … ai o luna de teste.. e ok… programul face multe chestii.. iar e ok… dar sunt multe chestii pe care nu le face.. de ex: o mare porcarie e ca in cazul in care faci o factura , si inainte sa o validezi modifici ceva la un articol sau la toate, nu se recalculeaza factura.. trebuie sa reselectezi toate articolele… adica sa refaci factura …. si gandeste-te ce inseamna asta la o factura de 140 de pozitii, cum a fost cazul meu.. si mai sunt multe chestii… mai mari sau mai mici.. in fine …
      pretul, pentru versiuena de retea ce am folosit-o eu, mi se pare destul de piperat, de 2600 ron …

  2. Alexandru Says:

    Am si eu un disconfort, ceea ce tine de Ciel- e groaznic acest program….nu pot lucra cu el.
    Va rog frumos o recomandare a celui mai optim si functional program de gestiune comerciala. Si am citit undeva ca contab sql – se poate scos din internet gratis si functioneaza ideal.
    Ce imi puteti zice de SAGA C si SAP sau SASORY

  3. Adina Suzana Says:

    Asta este nimic. Cu siguranta ati avut de introdus o factura de retur. Daca te-a pus … sa introduci aceasta factura nu vei mai avea un stoc real cantitativ-valoric al materiilor prime, deoarece acest minunat program interpreteaza intr-un mod propriu returul. Mai exact sa va explic ce face: ai intrare la o materie prima … sa zicem … PAL in luna ianuarie pe 10 facturi la preturi diferite, in luna februarie la fel, iar in martie faci retur la 2 bucati. Pretul de retur afisat pe ecran si cel tiparit pe document este cel pe care il alegi tu, cautand exact factura, numarul, stocul (se deschide o fereastra de unde alegi chestia asta, ceea ce inseamna ca este inregistrat in program si stie el care este stocul). Toate bune pana aici, dar sa nu te puna … sa dai listare stoc materii prime si balanta de stocuri caci nu vei crede ceea ce vezi. Diferentele sunt MARI. Acest minunat program iti afiseaza si listeaza documentul de retur asa cum il vezi si pe cel original (cantitate si valoare), insa in momentul in care scade returul din gestiune il scade la pretul mediu al stocului existent la data returului. Mai mult decat atat, in balanta de stocuri iti modifica pretul de achizitie al materiei prime ramase in stoc. Am reusit performanta ca in 11 luni de zile sa am diferenta intre realitate si soldul din acest „minunat” program in valoare de 8.611,34 ron. Am lucrat 3 ani cu acest program si sunt foarte fericita de cand m-am hotarat sa renunt si sa lucrez cu altul. In primul an am crezut ca am gresit eu pentru ca nu stiam prea bine sa lucrez cu el, in al doilea an au inceput marile semne de intrebare, discutiile fara niciun folos cu asistenta tehnica de la ciel, iar in cel de-al treilea an am inceput sa ma prind ce porcarii face acest „minunat” program, sa le reclam la asistenta tehnica, iar raspunsul, invariabil, era „LA NOI NU SE REPRODUCE EROAREA”. Asa ca am inceput sa caut alt program. De pret nici nu mai vorbesc …

  4. RwkY Says:

    Atentie mare pentru cei care vor sa achizitioneze si gestiune + contabilitate. Sunt probleme FOARTE GRAVE pe partea de importarea unei alte gestiuni dintr-o alta locatie (exemplu magazin). O sa iasa o f*taraie de nu mai iesiti… Aceeasi problema este si la versiunea 6 si la 7 (cea mai noua).

  5. Liviuco Says:

    pff….numai prostii citesc pe aici :)) in primul rand asta cu mai mult de 33 de linii pe factura…unde sa incapa ma nene ?! le poti lista in multe pagini..nu ti se pare normal ?! :)) ia-ti SAP, ca poate aia au A4 mai mare decat restul :))
    apoi…asta cu versiunea 7 e bullshit; eu pe asta il am si am importat din aia veche a lor; de fapt nici nu am importat eu, mi-au facut ei; daaa, am avut probleme unde imi lucrase gestionara aiurea si mi-au si zis de la inceput..asta e
    ma rog, faceti cum vreti…mie programul ala vechi al lor mi s-a parut horror, dar ma ajutau mereu si d-aia am ramas
    acuma, cu asta nou, sunt foarte OK

    • cedr1k Says:

      prietene , ori n-ai inteles ideea ori te faci ca n-ai inteles… nu aveau template pentru fatura pe mai mutle pagini.. adica modelul care sa traga o linie la sfarsitul fiecarei pagini si doar pe ultima totalul… daca dadeai print tiparea prima pagina si gata… se oprea… cat priveste SAP, as vra sa vad care companie cu 1-5 angajati is permite sa isi ia SAP…. acuma folosesc si eu versiunea 7 .. nu mai e chiar asa de rea ….

  6. Roxana Says:

    Si eu folosesc versiunea 7. Inainte aveam programul lor vechi de gestiune, dar am trecut la cel nou, de fapt m-au trecut ei fara sa-mi ceara bani. Mie mi se pare super ok ca au constientizat anumite probleme si au facut ceva in sensul asta, adica au scos un program nou in care au rezolvat problemele de care te loveai in ala vechi.

  7. cristina Says:

    E vechi articolul si nu mai e valabil. Le sunt client de 12 ani si ala vechi avea buseli insa versiunea asta noua scoasa nici nu se compara cu ce aveau inainte. importarea la mine a mers struna cu putin ajutor de la fetele alea de la asistenta. acum depinde si cum s-a lucrat in vechea baza, ca daca s-a lucrat cu picioarele e vai si amar de capul vostru

  8. Marius Says:

    soft romanesc.. calul daruit nu se cauta la dinti..

  9. Andrei Says:

    Am lucrat si eu 7 ani cu aplicatia veche si 1 an cu V7. Apareau o gramada de probleme si pierdeam timp pe telefon cu cei de la asistenta clienti pentru ca in final sa concluzioneze ca este un „bug de sistem” si ca nu prea avem ce face. Am renuntat la aplicatie acum 2 luni si parca viata e mai frumoasa🙂

  10. coconu florin Says:

    Salut. Ciel V7 pt mine este f ok si chiar sunt multumit pt ceea ce ofera. Este o varianta imbunatatita. Soft-ul este destul de user friendly si simplu de utilizat. Poti manevra usor stocurile, ai multe optiuni de facturare, de gestiune a documentelor. Ai un suport tehnic bun si prof. Asta e parerea mea. Acum fiecare vbeste din propria experienta.

  11. Claudia Says:

    buna ziua, sunt utilizator de V7, nu ne descurcam cu rapoartele de tip Analiza Comerciala, am o intrebare : cum calculati cifra de afaceri/marja in raportul de Analiza Comerciala avand flux de iesire documente aviz-factura? (marfa este initial avizata, apoi din aviz se emite factura, insa Cifra Afaceri se recunoaste comercial si fiscal in ziua emiterii avizului. Iar rapoartele V7 nu „culeg” avize. Dvs cum procedati?

    multumesc
    Claudia Popa

  12. Neo Says:

    Salut, Ciel V7 este pur si simplu V6 cu o noua interfata, si este o struto camila intre C++ si VB, foarte greu de instalat, foarte greu de lucrat cu el in retea, V6 este mult mai solid si stabil cu toate ca la V6 iti trebuie facultate sa il instalezi, V7 iti trebuie doctorat !

  13. Raul T Says:

    Neo, daca le-ai folosit programul V7 inseamna ca nu prea ai inteles ce e ala. N-are nicio legatura cu vechea versiune de care nici nu vreau sa-mi amintesc. Ce alta interfata? Ce struto camila? Probabil ca nu ai cunostinte tehnice ca sa poti citi softurile pe care le folosesti si ca sa iti dai seama rapid de tehnologia utilizata. Eu ma ocup la firma de tot ce inseamna baze, instalari, actualizari, contact cu echipa lor de suport pentru diverse situatii. Nici nu pot compara celelalte softuri din firma scrise in fox sau visual cu asta. Am castigat timp de cafea si tigara cu asta :)) (mentionez ca il avem de un an).
    Daca tu zici ca ala vechi era „solid”, probabil ca tu esti doar un simplu operator de date🙂. Ce-i drept am sunat la ei la greu in primele 3 luni pt v7 pana s-au acomodat fetele,dar apoi, daca ii sun o data pe luna pentru vreo chestie, e mult.

    Sa traim!

    • cedr1k Says:

      e mai Ok decat versiunea veche, dar, mai are multe scapari… de exemplu mie nu mi-a calculat bine la inventar… si ce nu-mi place e ca nu fac odata sa se poata trimite chitanta pe e-mail cu click drepata ca la factura…. inr st, directia e buna …


Lasă un răspuns

