Super hiturile verii din Ibiza in La Mouche

Sambata seara ca de obicei e seara de La Mouche .. invariabil … ca trebuie sa iesi undeva dupa o saptamana de stres si munca…  plus ca la super oferta de decoltee si jumatati de mar (funduri , dooooh) e pacat sa stai acasa… ca vara trece si iar apar paltoanele si alte chestii (nu spun izmene ca nu da bine in blog :)))  )..

DJ Paul One  mixeaza ca de obicei  piese comerciale pt un public ce asteapta piese comerciale.. ca la o piesa mai „grea” publicul ramane blocat…. nu poti sa ai pretentii de la un public cu o medie de 18-20 de ani la altceva ..

Supriza serii, anunta Paul, un DJ italian venit special sa ne puna hiturile verii din  Ibiza…  Super lux, lumea abia asteapta…

Prima piesa Andra – Telephone   ..  in ton cu o melodie ce a fost hitul verii, imi scapa un „wtf?” .. o fi ramas in playlist de la DJ Paul… melodia ok de felul ei…  plin de nerabdare astept a doua piesa…  de la primele acorduri, surpriza … Andreea Banica  – Sexy  .. faina treaba  .. speram sa fie cine stie ce piese noi care sa ne surprinda si le auzim tot pe ale noastre… a  treia piesa – in sfarsit una straina: Nayer cu Pitbull – Suave … in gandul meu zic „hai ca-si da si asta drumul” .. o fi vrut doar sa incalzeasca publicul cu melodii romanesti .. dar piesa a 4-a m-a lamurit definitiv si irevocabil :  Inna – Hot  .. e clar .. vara asta am rupt toate cluburile…

Piesa mea favorita a verii a fost Deepside Deejays -Never be alone :

din 2 motive:  unul  partea cu  „I’ll never be alone, be alone, be alone, Cause you are in my soul” .. (e doar pt cunoscatori 🙂 )  si al doilea motiv, ganditi-va cuma r fi sunat refrenul ” I’ll never walk alone, walk alone „ …. cum il auzeam eu de fiecare data .. ce ziceti ? suna cunoscut cumva?

4 răspunsuri to “Super hiturile verii din Ibiza in La Mouche”

  1. 1guru Says:

    pfuuu…. ce melodii de cocalari asculti, vere… mi-e si rusine ca te cunosc… pfuu…

    si „I’ll never walk alone” sa-l auzim live pe Anfield Road 🙂

  2. nociv Says:

    imi place cum ai judecat! si io am dat o raita vineri seara de oras, si e jalnic tot ce se petrece, insista, poate maine va fi mai bine, si chiar vine cineva si baga muzica de ibizaa :), ps cedr1k: sa imi asculti mixu ca iti rup nasul, daca chiar vrei ibiza, see facebook wall


Lasă un răspuns

