Salonul auto Frankfurt – IAA 2011

Fiind deja traditie (aici despre editia din 2009), saptamana trecuta am fost la Salonul Auto de la Frankfurt 2011 …  Si daca tot am facut 1400 km, am mai si vizitat cate ceva pe acolo prin Germania (in precedentele dati nu am apucat sa vizitez nimic) -Stuttgart, Ulm, Frankfurt, Augsburg, Ludwigsburg  etc…

La salon, ca de obicei: lume multa, nebunie maxima, sute de modele de masini care mai de care mai frumoase…

Fiecare producator si-a facut standul in functie de puterea economica: cel mai mare si frumos a fost  evident cel al firmei Mercedes …  organizat ca un  traseu,  intrai la un capat, urcai la etajul 2 cu o scara rulanta,  apoi coborai in spirala, si jos te astepta o super prezentare a noului M Class pe un ecran de minim 20 de metri.  Masini una si una ….

Audi si-a construit anul acesta un stand complet original, rotund,  pe un teren liber si nu intr-o hala clasica.. A avut o prezentare impecabila, cu masini care mergeau in jurul „standului” si care apareau pe o scena din timp in timp sa poata fi admirate…   In rest inghesuiala maxima.. era imposibil sa  pozezi o masina de la 1 m si jumatate fara sa mai apara cineva in ea….

VW si restul grupului au avut o hala mare,   BMW  + Mini + Rolls Royce alta hala….

Francezele, la etaj, inghesuite intr-o hala destul de goala….. si unde culmea mai ramasese loc de expozitie neocupat , si unde intr-o tentativa de mascare organizatorii au pus niste fotolii rasfirate… Italienele separat….

Orgasme repetate  am avut la standul firmelor de tuning … Mansory, Brabus, Carlsson, Hamman, Techart, Alpina…   pfuuu ..   toate intr-un loc… zeci de masini de minim 150.000  fiecare…

Acu 2 ani , Mansory expunea un Veyron modificat… a fost momentul in care a devenit tunerul meu preferat ..  in momentul in care modifici o masina de 1,5 mil dolari clar ca esti cineva .. si au facut o treaba ca la carte…. anul acesta la fel.. au prezentat un SLS, un Ferrari, un Bentley, un Porsche..  arta curata …

Cel mai tare (ca atmosfera) a fost la standul Cadillac , unde au adus animatoare negrese si dintr-un Cadillac impecabil, urla o melodie Hip Hop …  evieddnt m-am oprit si am inceput sa dau din cap🙂

Cuvintele sunt de prisos..  cele 1000 de poze facute spun totul.. Cateva le gasiti aici  . In 2-3 zile vor fi toate arhivate puse la download….

Pana atunci, ca sa va lase gura apa, cateva poze:

Audi R8
Audi R8

Mercedes SF :)
Mercedes SF🙂
Primul SUV Maserati
Primul SUV Maserati
Mansory + Ferrari :)
Mansory + Ferrari🙂
Escalade - asta e pt rapperii mei :)
Escalade – asta e pt rapperii mei🙂

Mai multe, probabil maine….

Lasă un răspuns

