Nume ciudate : Pule

Ca multi aradeni am abonament la un ziar local.. desi majoritatea articolelor apar si pe internet si desi  calitatea acestora (a articolelor) nu justifica plata abonamentului. Dar ce sa facem.. trebuie sa circule si banii, trebuie sa vedem zilnic cine a mai murit in oras, cine s-a mai nascut si pe ce loc e UTA.  Mai studiem si minibanda desenata Garfield care intr-o (sau mai corect intro – varianta care nu-mi place)  zi era in maghiara. Si era sa uit de piztipoanca sau „wannabe vedeta locala” de pe ultima pagina.

Toate bune si frumoase  pana intr-o zi,  mai exact vineri, cand citind anunturile de vanzare, ca poate prind ceva super oferta,  gasesc un anunt care contine un nume de familie cel putin ciudat, si anume:  PULE . Cine ma cunoaste stie ca eu nu injur si nu folosesc cuvinte obscene , de aceea cu atat mai mult mi-a sarit in ochi numele. Si de aceea mi-ar fi greu sa povestesc aceasta „intamplare” si prefer sa o scriu pe blog.

Cum sa te cheme numele de familie  asa? PULE …  adica daca as avea asa nume de familie cred ca mi-ar fi jena sa ma intrebe cineva cum ma cheama… si as da-o in lambada…  Greseala de la ziar nu e, ca e scris numele de 3 ori … la 3 membri de familie diferiti.. Adica daca mi-e permisa o gluma , obscena, dar totusi permisa intrucat doar rezonanta numelui o face obscena,  anuntul se refera la 3 PULE :  Moise, Ileana si Gavril… Acuma la Moise si Gavril e posibil ca numele sa li se potriveasca si ca si calitate dar la Ileana? de obicei se face acordul cu substantivul… si atunci cum ar trebui sa se numeasca Ileana? Cenzurat si politicos, as propune „Pasarica” .. adica Pasarica Ileana. Si ce nu inteleg ,  numele suna a plural… e corect gramatical cand se refera la 3 persoane odata.. dar cand e vorba doar de 1 membru al familiei parca suna a dezacord..

Intrebarea secolului, de 2000 puncte, e cum de nu si-au schimbat astia 3 numele… sa le placa asa de mult?

si nu, nu e modificata poza in photoshop, corel sau alte softuri de editare  decat pentru a adauga acel „watermark” …

7 răspunsuri to “Nume ciudate : Pule”

  1. Dracool Says:

    astia sigur sunt tigani…. pule negre … 😆

  2. Dan S. Says:

    dar ai vazut cu cine erau in proces? cu „Craciun”! :))

  3. cedrik Says:

    :)) cred ca procesul ala e un fel de „freak show” :))

  4. Dracool Says:

    Craciunita va primii 3 pule …. de Pasti… 😆

  5. Dracool Says:

    astia mi-au amintit de un banc:

    Stiti de ce se numesc „patrule” de politie, cu toate ca ei umbla cate trei?
    Pentru ca altfel s-ar numi „tripule” 😆

  6. Nume ciudate – topul topurilor « life according to cedrik Says:

    […] Eu am scris un post mai demult despre  niste ciudatzi pe care ii chema PULE Moisa, PULE Gavrila si PULE Ileana aici: https://blogofcedrik.wordpress.com/2010/04/25/nume-ciudate-pule/ […]

  7. yutero Says:

    Pulosu cum ar suna ?


Lasă un comentariu