Mentalitate Telekom.. comunism in forma continuata.. sau prostie la superlativ

In rezent am abonament de internet de la Telekom .. cu telefon fix cu tot  vreo 90 lei pe luna (foarte mult, dar ne-au incaltat acu 2 ani si asta este..)  Noroc ca mi-a expirat  acuma in aprilie… Viteza la internet? va spun, dar sa nu radeti : 16 Mbps adica aprox.  1.5 MB la download…

Si acuma povestea trista cu iz de parodie (sincer am crezut ca sunt luat la mishto):

Sun sa mi se faca o oferta..  au 2 abonamente : M pana la 50 Mbps si L pana la 200 Mbps prin fibra optica..   Spunc a doresc abonamentul M … Domnisoara imi recomanda abonamentul L .. ii spun ca imi e inutil, pt ca cei 16 Mbps cat am acuma e maximul de suporta linia, si ca e aiurea sa dau 75 lei pe cel de 200 Mbps daca pot folosi maxim 16..  si ca cel de 50 Mbps (vreo 40 de lei)  imi e suficient.. Imi spune ca la aboamentul M viteza maxima la mine ar fi de maxim 6 Mbps  (?!?)  .. Ca e in functie de zona si mai stiu eu ce… ii spun ca nu am fibra optica momentan (deci abonamentul L oricum nu il pot avea) si o intreb frumos: daca optez pt abonamentul L vine cineva si  imi trage fibra optica? Raspunsul e evident: nu , nu vine nimeni linia ramane cum e acuma .. Iarasi o intreb : si atunci pt ce sa platesc 200 Mbps daca pot folosi doar 16… Ea incepe sa se atace si imi spune ca nu inteleg, ca eu nu platesc viteza, ca platesc abonamentul  M sau L nu o viteza sau alta…si pomeneste ceva de cupru si sarma .. imi repeta de vreo 2 ori tampenia asta faza la care explodez si ii zic : Doamna, eu cand downloadez un film nu il downloadez cu un sfert de abonament pe secunda sau cu 3 abonamente ci cu viteza… 1,2,5 10 MB …  ea imi zice ca asta e sistemul la ei si ca i se pare corect asa…  si o intreb: Vi se  pare normal ca eu sa platesc 75 de lei si sa downloadez un film in juma’ de ora (cu 1.5 MB / sec) si altcineva care locuieste intr-o zona „mai buna” sa downloadeze acelasi film cu 200 Mbps in 5 minute? Si nu pot sa inteleg de ce daca la abonamentul M e maxim 50 mbps la mine vor fi 6 si nu 16 cat e acuma…a mai mormait ceva, i-am replicat ca au mostenit o firma comunista si au ramas cu mentalitate comunista si i-am cerut sa-mi rezilieze contractul… a spus ca nu pot decat daca ma duc la sediu sa fac o cerere scrisa cu minim 30 de zile inainte…   adica sa prelungesc contractul pe 2 ani, si sa ma oblig sa dau o caruta de bani  se poate telefonic  ..trebuie doar sa zic DA  ..sa renunt nu, doar in scris, doar la sediu …

Asta este, RDS , here i come…

Lasă un comentariu